sobota, 8 lutego 2014

46!!!!!! Ludzie, którzy chcą pozostać w Twoim życiu, zawsze znajdą na to sposób.

*W poprzednich rozdziałach*

- Jestem w ciąży.Z Harrym. - powiedziała Caroline.
- Co ?!
*

- Harry chciał popełnić samobójstwo. - powiedział Liam, podczas rozmowy z Natalie.
- Jak to ? 
- Chciał skoczyć z Tower Bridge, ale na szczęście Niall go złapał.
- O boże, ale dlaczego ?! 
- Z miłości do Ciebie.Tak bardzo przeżył twoje odejście, że chciał się zabić.On Cię naprawdę kocha, Nat.Proszę, daj mu drugą szansę.

*

- Nie kocham Cię.Nie jesteśmy razem i nie będziemy. - powiedział Styles, klęcząc przed Caroline.
- Będę o Ciebie walczyć, nie poddam się. - odpowiedziała blondynka.

*

- Przykro mi, ale musiała zajść jakaś pomyłka.Pańska dziewczyna nie jest w ciąży. - odezwała się doktorka.
- Co ?! - krzyknął zaskoczony Harry.
- Udawała, przykro mi.

*

- Ludzie muszą się o tym dowiedzieć.Po tej całej akcji z "ciążą" nie macie dobrej opinii, a szczególnie Harry.Jeżeli ludzie się dowiedzą, że to wszystko było jednym wielkim kłamstwem, od razu zmienią zdanie.

Rozdział dedykuję czytelnikom tego bloga! <3 

- Nakręcisz filmik. - usłyszałem w słuchawce.
- Filmik ? 
- Tak, to idealny sposób na to abyś wszystko wytłumaczył.Jutro to zrobisz.
- Jezu, jutro ?
- Tak, jutro.Czekamy na nagranie, dobranoc.- rozłączyłem się, po czym przeczesałem palcami włosy.Westchnąłem cicho, odstawiając telefon na półkę.

*Następnego dnia*

- Cześć - powiedziałem wprost do kamery.Westchnąłem głęboko, spuszczając wzrok w dół.- Pewnie zastanawiacie się dlaczego nagrywam ten filmik.Otóż wydaję mi się, że zasługujecie na wyjaśnienia.To co działo się z moim życiem przez te ostatnie miesiące nie wpłynęło na moją psychikę dobrze i sądzę, że ten filmik pomoże mi jakoś to wszystko odreagować.- powiedziałem, podnosząc głowę.- Może zacznę od początku.Caroline to moja była przyjaciółka, jeszcze za czasów szkoły.Po x factorze kontakt się urwał, a potem Car sama mnie znalazła.


- Zapewne jak wielu z was się domyśla przespałem się z Caroline.- dodałem cicho, biorąc głęboki oddech.- Tym samym raniąc Natalie.- szepnąłem, zaciskając pięści.W moich oczach powoli zbierały się łzy, a przecież nie mogłem się rozpłakać.Nie teraz.Zagryzłem dolną wargę, chcąc pohamować łzy.


- To nie tak, że ja nie kochałem Natalie.To było jeszcze przed tym kiedy związałem się z Nat.Na początku ukrywałem to przed wszystkimi.Kiedy Natalie wyjeżdżała do Mediolanu urządziliśmy imprezę pożegnalną.No i właśnie na niej cała prawda wyszła na jaw.A Natalie mnie zostawiła.- powiedziałem, czując łzy spływające po policzkach.


- Zapewne widzieliście nagrania z lotniska.Błagałem ją aby dała mi kolejną szansę.Mówiłem jej jak bardzo ją kocham, że jestem w stanie poświęcić życie dla niej.Ale niestety, wyjechała i to był koniec Hatalie.Bardzo to przeżyłem.- pociągnąłem nosem, spuszczając wzrok.- No i zaczęły się różne komentarze.Zawsze chciałem być jednym z tych, którzy nie przejmują się tym co inni o nich mówią.Jednak ta sprawa była zbyt poważna, abym się nie przejął.Ludzie życzyli mi śmierci.Zdawałem sobie sprawę z tego jak bardzo skrzywdziłem Natalie i wcale nie byłem z tego dumny.Sam siebie nienawidziłem i nadal nienawidzę bo ta dziewczyna była jedną z najlepszych rzeczy, które przydarzyły mi się w życiu.I straciłem ją przez własną głupotę.- przetarłem oczy, jednocześnie wycierając łzy.


- Chciałem wychować to dziecko z Caroline, ale nigdy nie chciałem się z nią związać.Po prostu jej nie kochałem.Kiedy to zrobiliśmy byliśmy pijani.Na trzeźwo nigdy bym nie poszedł z nią do łóżka.Niestety nie mogę cofnąć czasu, a bardzo bym chciał.Po utracie Nat byłem bardzo załamany.Chciałem popełnić samobójstwo, Niall mnie uratował i jestem mu bardzo wdzięczny.Gdyby nie on to pewnie bym teraz nie żył.- zaśmiałem się sarkastycznie. - To zapewne byłaby jedna z najgłupszych decyzji w moim życiu, jak mogłem pomyśleć o śmierci ? Wczoraj okazało się, że Caroline wcale nie była w ciąży.Udawała.- powiedziałem, patrząc wprost do kamery.- Na pewno poczułem ulgę.Przecież mam dopiero 20 lat, nie chcę mieć dziecka w tym wieku.Byłem również wściekły.Caroline przysięgała, że okłamała mnie dla mojego dobra.To jakiś bezsens.Ona zniszczyła mi życie.Te ostatnie kilka miesięcy były dla mnie koszmarem.Chyba nikt tak naprawdę nie wiedział co się ze mną działo.Mi nawet teraz ciężko o tym mówić.Wiem, że rozczarowałem was.Wiem, że nie taką osobę chcieliście mieć jako idola.Niektórzy z was mogą mnie dalej nienawidzić, bo w końcu to co zrobiłem jest okropne.Co teraz ? No cóż, poznaliście moją historię.To od was będzie zależało czy zostaniecie ze mną i będziecie mnie wspierać, czy raczej odejdziecie.Jest mi ciężko, ale myślę, że dam radę z wami.Natalie jeżeli to oglądasz to wiedz, że nie mam zamiaru się poddać.- powiedziałem.


- Jeszcze nikogo nigdy nie kochałem tak mocno jak kocham Ciebie.Możesz mnie nienawidzić i uważać za kompletnego frajera, ale i tak będę walczyć o Hatalie.Ponieważ nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie i nikt Cie nie zastąpi.Będę się starać odzyskać to co mieliśmy.Nasze rozmowy telefoniczne, one dodały mi skrzydeł wiesz ? - spojrzałem w kamerę.- Natalie, wybacz mi proszę.Kocham Cię.- powiedziałem, ocierając łzę.


Wyłączyłem nagranie, po czym opublikowałem go na twitterze.Zatrzasnąłem klapę od komputera, po czym położyłem go na łóżku.Poszedłem do łazienki, gdzie przemyłem twarz.Nie wiem ile czasu spędziłem w łazience, nieświadomy tego, że chłopcy stoją tuż za mną.Otoczyły mnie silne ramiona Liama, a po chwili dołączyła się reszta chłopców.
- To było bardzo odważne, Harry. - usłyszałem ciepły głos Louisa.
- Pomożemy Ci odzyskać Natalie, obiecujemy. - powiedział Niall.Na mojej twarzy zagościł szeroki uśmiech.

*Oczami Natalie.W domu*

Ściągnęłam kurtkę oraz buty, a walizki zostawiłam w salonie.Rzuciłam się na wygodną kanapę, po czym zamknęłam oczy.Niestety mój spokój nie trwał długo.Po pomieszczeniu rozbrzmiał dzwonek mojego telefonu.Wyciągnęłam z kieszeni dzwoniące urządzenie, po czym odebrałam połączenie.
- Widziałaś ? - usłyszałam podekscytowany głos Amy.
- Um, co ?
- Oh Nat, wejdź na twittera. - zanim zdążyłam cokolwiek odpowiedzieć połączenie zostało przerwane.Wstałam z kanapy i poszłam do pokoju.Usiadłam na łóżku i włączyłam komputer.Od razu zalogowałam się na twittera Moje interakcje szalały, a w trendach było "#NataliePleaseForgiveHarry"
- Co ten idiota wymyślił ? - powiedziałam sama do siebie, po czym weszłam na jego profil.Nagranie?

*

Łzy spływały po policzkach, nie mogłam nad nimi zapanować.To nagranie było takie...szczere ? Prawdziwe ? Wzruszające ? To na pewno.Moim ciałem zawładnęły ciarki.Przeczesałam palcami włosy i głęboko westchnęłam.Wyciągnęłam telefon z kieszeni i napisałam sms do Amy.

Przyjdź do mnie, szybko! 

Już miałam odkładać telefon, kiedy przyszła wiadomość.

Niall 
Urządzamy imprezę dziś, jesteś zaproszona! Wiem, że wróciłaś.Czekamy! xx 











ROK.

Dokładnie 8 lutego 2013 roku dodałam pierwszy rozdział! CZUJECIE TO?! Od tego się wszystko zaczęło, zarywanie nocek po to aby napisać rozdział, płakanie podczas pisania smutnych rozdziałów.Zawsze siedziałam / siedzę na lekcjach i myślałam / myślę co napisać dalej.Jaki rok? Rok szalony, to na pewno.Były te beznadziejne rozdziały i te, które uwielbiam i nadal czytam.No i wy! Lolanators! Nigdy bym nie pomyślała, że zakładając tego bloga powstanie grupka ludzi, którzy tak się z nim zwiążą.Oczywiście, nie jestem i nie byłam idealną blogerką.Czasami olewałam bloga i szczerze? Momentami miałam go po prostu w dupie, ale jestem z siebie tak cholernie dumna, że wytrwałam rok i napisałam 46 rozdziałów.
CHCIAŁAM PODZIĘKOWAĆ KAŻDEJ OSOBIE, KTÓRA CZYTA I KOMENTUJE TEGO BLOGA! KOCHAM WAS TAK BARDZO, ŻE NIE JESTEM WSTANIE TEGO OPISAĆ.JESTEŚCIE NIESAMOWICI! 
Obym za rok napisała podobnie, miejmy nadzieję, że dożyję :) 

Mam nadzieję, że rozdział się wam choć troszkę podoba.Przepraszam za wszystkie błędy.


0 days clean....

219 komentarzy:

  1. cudowny :D to nagranie piękne :* i wgl jesteś super... ale cześciej rozdziały proszę :D a tak zapytam z ciekawości.. jak długo planujesz jeszcze pisac to opowiadanie ??
    olcia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam pomysł na zakończenie, nie wiem ile to rozdziałów zajmie.. :) x

      Usuń
    2. Mniej więcej, za ile dodasz następny rozdział.?
      Kochammmm. <3 xx.

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się podoba nowy wygląd blaga

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Cudi! Co tu więcej pisać? Kicham cie, za to że piszesz tego bloga! Pamiętaj, że w pisaniu ff jesteś zajebista! Zapraszam do mnie http://www.1D-MY-REASON-FOR-LIVING.blogspot.com/?m=1#_=_. ( sorki za mały spam)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nagranie było cudowne. Czekam na następny rozdział, rok...:) @hellomylarreh

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział, jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju! To nagranie było cudowne.
    NATALIE! Musisz wybaczyć Harremu.
    Hatalie forever...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega *O* Natalie musi wybaczyć Harremu. On się tak stara :)) Ciekawe co będzie się działo na tej imprezie. Czekam na next xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny blog i rozdział ! Musze przyznać, ze czekam na każdy kolejny z niecierpliwością ! Jestem ciakawa co sie wydarzy, mam nadzieje że Natali pogodzi sie z Harrym :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No pierwsza rocznica to zawsze coś wielkiego :P Gratulacje! Mam nadzieję że nadal będziesz pisać, bo to co tworzysz jest cholernie ciekawe :3 Czekam na kolejny rozdział z Hatalie i mam wielkie oczekiwania co do tej imprezy ^.^ Zapraszam tu: http://one-direction-half-a-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. NIE MOGĘ ODDYCHAĆ OMG!!!!!!!! Dziewczynom ty zawsze piszesz cudownie ale teraz to już przerosłaś samą siebie!! To co mówił Hazz było tak niesamowicie wzruszające ... ♡ nie dziwne, że Nat płakała!! Ale to chyba przedsmak następnego rozdziału w którym się spotkają*-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny *,* Dasz rade jeszcze rok a nawet 2 lata :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekałam, czekałam i w końcu jest! Cudny rozdział. Czekam z niecierpliwością na następny :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tego roku i życzę weny na następny rok! Pozatym rozdział jest świetny,prawie płakałam ale co tam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To nagranie... Takie prawdziwe, szczere, wzruszające! Kocham <3 Czekam na następny rok :*

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest takie ciekawe. I wzruszające. Brak mi słów ;3 Pisz dalej, nie mogę się doczekać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest niesamowite! Zapraszam na mojego bloga: dont-ever-stop-dreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny rozdział. Nie masz się czego wstydzić. Pisanie bloga to trudna sprawa, dlatego, nie dziwię się, że go czasami olewałaś. Przecież największy poeta potrzebuje czasem trochę oddechu.
    Jesteś świetna. Ten 46 rozdział potwierdza wszystko. Ta notka pod rozdziałem potwierdza, że nie tylko my związaliśmy się z blogiem, lecz my związaliśmy się z tobą, a ty z nami. My jesteśmy z tobą szczerzy. Dopingujemy cię do pisania kolejnych rozdziałów, a ty jesteś szczera z nami.
    Rok to dużo czasu. Rocznica. To jest coś wyjątkowego. Mam nadzieję, że na tym nie poprzestaniesz i nadal będziesz nam pisać świetne rozdziały. Czy rozdziały są ktrótkie, czy długie. Ja nie wiem, nie mam pojęcia jak to robisz, ale jest w nich coś takiego, co zostawia niedosyt i przez to che się czytać dalej. :)

    Kocham i pozdrawiam <3
    @ThisIsEnd_
    WW

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki cudowny i wzruszający! *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny *-* Mam nadzieje że Nat wybaczy Harremu ^^ Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgon! Umarłam x.x Prawie się poryczałam, co na tym blogu robię dość często. Czekam na NEXT i wytrwałości życzę!
    P.S. Liam w nagłówku mnie rozwala xD
    P.S.2. Zapraszam do mnie! http://midnight-memories-moje-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurde to już rok?! Szkoda, że nie jestem z tobą od samego początku, ale w końcu ważne, że do końca :) Mam nadzieję, że będziesz pisała jeszcze długo i długo, choć może nie koniecznie tego bloga, bo choć go kocham to mam szczerą nadzieję, że nie zrobi się z tego ,,Moda na sukces'' czy ,,Klan''. Takie tam moje nadzieje i przemyślenia. Blog jest na prawdę cudowny i życzę ci byś zawsze miała do tego co robisz tak wiele zapału i chęci.
    Co do samego rozdziału to mnie powalił. Może rozegrałabym to trochę inaczej, ale pomysł filmu na prawdę świetny. Może w końcu się zejdą i będzie wszystko dobrze? Tak mi się to marzy, bo poczytałabym jakieś romantyczne sceny pocałunku czy coś... No Natalie, nie bądź taka i daj chłopakowi drugą szansę. Widzisz jak się biedak stara... Aż mi go szkoda, choć nadal mam inne zdanie co do całej zdrady. Bo w końcu gdyby nie Car Natalie nigdy by się o tym nie dowiedziała, albo może dowiedziała by się później, bo prawda zawsze wyjdzie na jaw. Harry by ją wtedy tak po prostu okłamywał? Było by tylko gorzej. Dziwne, ale w tym opowiadaniu wcielam się cały czas w postać Nat i wydaje mi się, że nie umiałabym wybaczyć mimo miłości. Więc albo nie mam serca, albo nie lubię gdy ktoś mnie zawodzi. Chyba jednak to drugie. Mam taką nadzieję. No, ale chcę by byli szczęśliwi. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Noi i znowu ... Znowsu placze czytajac to co napisalas .. to jest jedna z niewielu histori ktora po paru zdaniach doprowadza mnie do tego ze "poca" mi sie oczy .. =''') ale i tak to jest pieknme !! Prosze nie przestawaj pisac i rob to dalej tak swietnie !!! Gratulujre ze wytrwalas rok !! Lolanators pozdrawia @gaba8507 Xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże ! Powiem tak, dziś znalazłam tego bloga i przeczytałam wszystkie rozdziały w 1 dzień! To było takie ekscytujące. <3 Przeżywałam wzloty i upadki, scena +18 itp. :D Płakałam i śmiałam się! Żyłam tym :P A teraz ... nie umiem sie doczekać następnego rozdziału, chociaż wiem, że dopiero wczoraj dodałaś :P Kocham Cię i tego bloga. :P Życzę ci dużo weny, wytrwałości i jak najwięcej tych lat ! A uwierz.. dożyjesz . <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietny,wspanialy,cudowny <3 czekam na next nie przestawaj pisac jestes cudowna w tym co robisz <3 :-* ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wzruszyłam się....... Kocham Twojego bloga i Ciebie też XD. Ten blog to petarda, normalnie strzał w 10 :) Czytając go śmiałam się i ryczałam jak głupia. Życzę Ci dużo weny i kolejnego roku pisania XD
    Czekam na kolejny rozdział, mam nadzieję, że niedługo.
    HATALIE FOREVER!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam pojęcia dlaczego, ale zawsze kiedy czytam tego bloga, łzy płyną mi po policzkach .. Dla mnie Jesteś bajeczną blogerką i pewnie nie tylko dla mnie ;* Kocham to opowiadanie i mam nadzieję że Nat wybaczy Harry'emu zdradę i znów będą razem <3<3 Pozdrawiam . ^^ ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne *-* ♥ czekam na następny .

    OdpowiedzUsuń
  28. Jezu nagranie piękne,aż się wzruszyłam. Z niecierpliwością czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Nominowałam cię, to znaczy twojego bloga do Liebster Blog Award, więcej informacji znajdziesz na moim blogu: love-your-dimples.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj jaka słodka notka my ciebie też kochamy naprnaprawde >3
    Świętny

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje !!! Świetny pomysł na ten rozdzial i w ogole na cale opowiadanie. ;) jestes cudowna. Oby Hatalie wrocilo xx czeiam na nastepny rozdzial ;***

    OdpowiedzUsuń
  32. Tyle czekałam ...
    Nareszcie Hatalie ♥
    Jesteś wspaniała ;**

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny rozdział! Mam nadzieję,że Nathalie(moja imienniczka ah <3) wróci do Harry'ego,są tacy słodcy! Chociaż Francisco też lubię... ale jednak wolę Hatalie ;D Nie komentowałam wcześniej z powodu zwykłego lenistwa,no ale skoro to już rok to może dam o sobie znać...znalazłam twojego bloga jakiś tydzień temu i totalnie mnie wciągnęło! Przeczytałam WSZYSTKIE rozdziały...po prostu meeegaa <3 Pozdrawiam i życzę dużo weny :)

    ~Nika.

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak wkrecilam sie w to opowiadanie ze codziennie patrzylam czy dodalas i wreszcie jest. Kocham cie i twojego bloga i nie koncz go za szybko. Szkoda ze mojego nikt nie czytal

    OdpowiedzUsuń
  35. Słuchaj twój blog jest świetnyy. Czekam na następny rozdział <3 My też Cię strasznie KOCHAMY :**

    OdpowiedzUsuń
  36. Rozdział super! czekałam na ten rozdział tyle czasu i się doczekałam ;) Oby Nat wróciła do Harrego :)) Życzę weny ;) ;**

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojejku jejku jejkuuuuu!!!! To najcudowniejsze opowiadanie *_____* Zakochaaaałam się <3 pisz szybko kolejny rozdział, bo umrę z ciekawości..
    Pozdrawiam i życzę weny xx
    @1Directiooooner

    OdpowiedzUsuń
  38. Popłakałam się, kocham twojego bloga i wraz z jego "urodzinami" wysyłam ci duże pokłady weny abyś mogła dalej tak dobrze pisać jak piszesz teraz ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejku boskie! <3 *__* Zapraszam do mnie! http://opowiadaniaomaliku.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestes zajebista i z niecierpliwoscią czekam na ciąg dalszy, ciekawi mnie czy Harry i Natalie znów będa razem i gdzieś po cichu liczę, że tak i oby już nikt nie wszedł im w drogę, a zwłaszcza ta wredna Caroline . Po prostu słów mi brakuje ( pozytywnie oczywiście :-D ) to było genialne, zajebiste, czadowe i ... jedno wielkie WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kocham cie i to opowiadanie jak juz mówiłam, to było zajebiste i bardzo się cieszę, że mogę czytac tak wspaniałe opowiadanie, proszę, aby dobrze się skończyła... ALE NIE KOŃCZ JESZCZE ..... PROSZĘĘĘĘĘĘĘĘ :-D:D:D:D dziękuję, że piszesz takie cudowne opowiadania i ... jesteś mega super zajebista jak twoje dzieła :-D:-D:-D:-D

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej mam pytanie, kto wykonywał Ci szablon ?? Gdzie, na jakiej stronie? Ile musiałaś czekać? i jak to w ogóle zamówiłaś (jak to działa), ja boję się, te regulaminy mnie przerażają i wgl.. proszę o odpowiedź :)))
    Rozdział boski :)
    mini :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o ten szablon co mam teraz czy ten co miałam z Harrym? x

      Usuń
    2. Obydwa w sumie :D
      ??

      Usuń
    3. Ten sama zrobiłam, ale tylko w sumie przerobiłam zdjęcie, nic więcej
      z harrym pobrałam z szabloniarni jakiejś, niestety nie pamiętam skąd..wpisz w google szablony na bloga i powinno ci coś wyskoczyć
      pamiętam jedynie, że trzeba było ustawić ich button i chyba napisać, że sie pobiera szablon i nic w nim nie zmieniać i wtedy można było go pobrac, ale naprawdę nie wiem na jakiej stronce x

      Usuń
    4. okej, dzieki :P

      Usuń
    5. Bosz... już półtora miesiąca nic nie dodałaś!!! Ostatni rozdział świeeeetny... ! Kiedy następny?!

      Usuń
  42. No kochana!
    Gratulacje! Wytrwać rok? No no, witaj w klubie :D Też niedawno miałam swoją rocznicę xD
    Natalie, zabije Cię jeśli mu nie wybaczysz... Tak to jest groźba ;)
    Po prostu... Grr... Głupia ta Caroline...

    46-ty komentarz tak jak rozdział :))

    Pozdrawiam i życzę weny! KOCHAM TEGO BLOGA! FORVER LOLANATOR ^.^
    Zadedykujesz mi następny rozdział? Proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny rozdział!!!
    Zapraszam do mnie http://strangelove-story-dark-harry-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo gratuluje roku na blogu! I oby były kolejne!!! 💋
    Co to rozdziału to Harry bardzo sie postaral i byl uroczy. Choc i tak najlepsze bylo to na wywiadzie! Poza tym Nat powinna do niego wrocic, bo mimo tego, ze zdradzil ja to bqrdzo sie kochaja a to chyba jest tego warte nie? Weny ci zycze i czekam na kolejny rozdzial! Kocham x

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję , że miałaś na tyle siły żeby zostać i pisać dla nas te cudowne rozdziały : )
    To piękne jak się tak poświęcasz i mam nadzieję , że w tym roku również znajdziesz czas na pisanie !
    Powodzenia < 3
    Ps. Wytraciłam całą paczkę chusteczek . I jeszcze te gify . . . Cudo .

    OdpowiedzUsuń
  46. Nominuję cię do Liebster Award więcej u mnie http://blog1djednokierunkowe-diana.blogspot.com/p/blog-page.html

    OdpowiedzUsuń
  47. kiedy dodasz nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny masz talent a to mój zapraszam http://i-and-1d.blogspot.com/2014/02/prolog.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne!
    kiedy następny?
    http://makes-me-feel-magical.blogspot.com/ <--- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. masz ask'a lub tt? rozdział boski xxx

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo zależy mi żebyś odpisała kiedy next?! Supeeer !!!!! 👄👄👄👄👄👄👄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy, na razie psychicznie nastawiam się na powrót do szkoły, jeżeli znajdę czas to coś dodam :) x

      Usuń
  52. Na chama...
    zapraszam na bloga http://forget-fanfic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Czytasz wszystkie komentarze?
    Czekam na NEXT :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Od ok. 2-3 dni nie moge sie oderwac od telefonu przez te 3 dni przeczytalam wszystkie rozdzialy ;D teraz zostaje mi tylko czekac ;( jestes super!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne opowiadanie, naprawdę !! Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału, ciekawa czy Harry i Nat wrócą do siebie. Proszę zajrzyj do mnie na: www.story-in-my-life-with-onedirection.blogspot.com/ Z góry dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  56. Zaczęłam czytać tego bloga wczoraj. Przeczytałam wszystkie rozdziały i są poprostu cudowne. Lovciam twojego bloga. Jestem od niego uzależniona

    OdpowiedzUsuń
  57. Zaczęłam czytać tego bloga wczoraj. Przeczytałam wszystkie rozdziały i są poprostu cudowne. Lovciam twojego bloga. Jestem od niego uzależniona

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie pisz ze nie jestes idealna blogerka!! Nie wiesz jak bardzo chcialabym aby moj blog osiagnal to samo co twoj!! Nawet nie wiesz jak bardzo chcialabym pisac tak dobrze jak ty!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Mój komentarz jest 69, jeeej! Hazz czuwa nade mną! xD

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetnie piszesz ! I ta muzyka.... jak czytam to czasami płaczę <33 Nawet nie umiem opisać tego jak się czuję czytając. To jest tak jakbym tam była, widziała to i słyszała ... *O*
    Czekam na następny rozdział, powodzenia w pisaniu !
    ~wierna czytelniczka <3 : *

    OdpowiedzUsuń
  62. Hyym.... co ja tu mam napisać? :D Pełno masz kom. wyżej a ja tylko to powtuże: KOCHAM CIĘ ,KOCHAM TWOJEGO BLOGA , KOCHAM HATALIE !!! <3 Aż zaraziłam moją BFF twoim bloggiem , która jest tak leniwa że nie komęntuje !! :( :D Heheh dobra ja kończe i CZEKAM NA NASTĘPNY ROZDZIAŁ !!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Wow! W dwa dni, nadrobiłam wszystkie części.!!!!!!
    Ja chce dalej... :)
    PS.Głupia, szmata, dziwka, wredna suka Caroline.
    :P

    OdpowiedzUsuń
  64. Hej, super rozdział. To co Harry nagrał, było takie wzruszające, aż się popłakałam, o boże. Cudownie piszesz. W porównaniu z tym jak pisałaś na początku (choć i wtedy było super) to teraz geniusz. A ta okropna Caroline grrrrr, aaaaaa nienawidzę jej. Normalnie głowę ukręcić :D
    Jejuu mam nadzieje, że się pogodzą ahhhhh. Hatalie forever ♥

    A teraz, ważna sprawa. Chciałabym założyć bolga, tylko nie wiem, ży to co piszę wgl nadaję się do czytania. Zależy mi na twojej opinii, bo czytam twojego bloga od dawna i pragnę dowiedzieć się, co sądzisz. Pokaże Ci taką małą próbkę.
    Chyba brakuje mi wiary w siebie hmm sama nie wiem, ale pytam się niektórych doświadczonych osób, czy to jest wgl w miarę poprawne. Mam nadzieję, że się nie obrazisz. Jeśli nie chcesz takich komentarzy, to usuń mój wpis. Przepraszam i dziękuję.



    Życie. Dar od Boga. Czym jest? Albo inaczej, jakie jest? Kruche i bardzo łatwo jest je stracić. Trudne? Zazwyczaj. Niesprawiedliwe? Być może. Pełne niespodzianek i dziwnych zwrotów akcji? To na pewno. Jakie jest życie Aleksandry? Z pewnością przepełnione szczęściem. Kochająca rodzina, cudowny chłopak, wspaniali przyjaciele, dobra szkoła i oczywiście taniec, który towarzyszy jej od dziecka. Młoda, ambitna, otwarta, energiczna, z chęcią do życia, wiecznie czytająca książki, uśmiechnięta dziewczyna. Plany, marzenia. Po prostu idealnie. Do czasu. Nagle, bez żadnej zapowiedzi, wszystko rozpada się jak domek z kart. Śmierć odbiera jej wszystko, co było dla niej najważniejsze. Ona sama powoli rozpada się na drobne kawałeczki. Przyjaciele pomagają jej, jak tylko mogą, choć i tak nie będą w stanie załatać dziury, jaka powstała w jej sercu. Światełko w tunelu pojawia się znikąd. Aless wyjeżdża z przyjaciółmi do USA. To początek i koniec. Tam na nowo odradza się w niej życie. Taniec zawsze był dla niej podporą, niezależnie, czy w te lepsze dni, czy te gorsze. I tym razem pomaga jej stanąć na nogi. Konkurs tańca, to jest teraz jej cel. Co będzie dalej i jaką rolę odegra w tym wszystkim Harry Styles razem z One Direction? Przekonasz się, czytając moje opowiadanie. Serdecznie zapraszam.

    Możesz odpisać na e-mail: aleksaanderexx@gmail.com

    Pozdrawiam, Jagoda ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie jestem profesjonalistką, bo moje opowiadanie jest jakie jest :P ( Możesz wpaść http://midnight-memories-moje-opowiadanie.blogspot.com/ ) Ale osobiście uważam, że to jest świetne! *u* Wiesz, zawsze znajdą się jacyś twoi "fani", więc śmiało zakładaj!

      Usuń
    2. świetny pomysł mam nadzieję że zaczniesz prowadzic bloga o tej historii

      Usuń
  65. Czemu przerwałaś w takim momencie? To jest świetne. Sama piszę opowiadania, ale jak zaczęłam czytać Twoje, to pomyślałam, że moje są beznadziejne w porównaniu z Twoim. Czekam z niecierpliwością na dalsze posty. ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. Dopiero teraz mam konto w google, więc nie muszę już być anonimem :P
    Harry jest taki kochany <3 nawet jak okazuje się kompletnym dupkiem i tak go uwielbiam <3
    Blog świetny naprawdę :DD

    Zapraszam do mnie:

    www.fallen-zayn-fanfiction.blogspot.com

    Historia Harrego i Zayna, dwóch nienawidzących się gangsterów walczących o najważniejszą w ich życiu rzecz. BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA KAŻDY KOMENTARZ!

    OdpowiedzUsuń
  67. Stara Historia , Nowy Początek .
    Czy w poszukiwaniu wspomnień po swojej mamie można znaleźć coś czego się nie szukało ? Miłość , prawdziwą miłość o której się marzyło ? Zwykła dziewczyna z Hiszpanii i idol nastolatek z Londynu . Epizod młodych ludzi , a może historia życia ?
    Zapraszam na bloga http://my-diary-my-love-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Wczoraj zaczęłam czytać tego bloga i... ZAKOCHAŁAM SIĘ W NIM!! Boshe jaka Ty jesteś cudowna... zazdroszczę Ci. Piszesz płynnie i bardzo ładnie. Naprawdę... lubię czytać, ale nigdy nie przeczytałam czyjegoś bloga 4-5 rozdziałów. Każdy pisze inaczej, a Ty masz w sobie to COŚ co mi się tak podoba. To jest magiczne, tak jak Ty. Twój blog poruszył moje małe, lodowate serduszko, a szczególnie ten rozdział, czysta magia. Po prostu Cię Kocham <3. Ja też zaczęłam pisać bloga, dzisiaj, chciałabym żebyś w miarę możliwości kiedyś na niego spojrzała. Z góry dziękuje; i jeszcze raz cuuudny blog. http://onedirectionloveandhate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. WOW zaczęłam czytać z nudów, ale tak mnie wciągnęło, że zamiast spać to czytam/przeczytała cudowne czekam na następne. No i zapraszam o siebie :)
    http://two-words-one-action.blogspot.com/
    to nie jest mój pierwszy blog, ale ten niedawno zaczełam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie dawno zaczęłam czytać twojego bloga i bardzo bardzo mi się podoba z niecierpliwością czekam na następny rozdział ...,<3

    OdpowiedzUsuń
  72. Boskie. Chciałabym wiedzieć kiedy będzie nowy rozdział. Zaczęłam czytać od pierwszego rozdziału w południe i czytałam bez przerwy aż do 21.00. Kocham Hatalie ♥

    OdpowiedzUsuń
  73. super blog!!!!!!!!!!!!!!! Świetnie piszesz! Kiedy kolejny? A może ty będziesz czytała i nie tyko ty ale każdy kto chce mojego bloga?
    strong-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Super piszesz!!!!!!
    Cekam na następny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  75. Zajebiste! Nie mogę się doczekać nexta!:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Kiedy nastepny rozdzial,już nie mogę się doczekac :D
    Wchodze na bloga codziennie i nic nie ma , a ja jestem smutna ~majka <3

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny rozdział licze że Natalie wybaczy Harremu. :D czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  78. Aaaaaaaaaaaaa! Świetne! Czekam na nn:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Czekam dalej. Wchodze na bloga codziennie, i patrzę czy jest nowy rozdził. :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudo!!
    Gratuluję rocznicy
    Nie mogę doczekać się następnego rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  81. genialny rozdział ale dawaj następny :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Prosze... Dodaj następny rozdział <33 Kocham... Wymyśl coś co wszyscy przeżyjemy, coś takiego mocniejszego, pikantnego xD <33

    OdpowiedzUsuń
  83. KIEDY BEDZIE NOWY ROZDZIAL?!?!
    Chyba przestane czytac tego bloga, bo w ogole sie nie angazujesz. nie piszesz przez miesiac, a potem przychodzisz i przepraszasz, myslac ze to wszystko naprawi, a tak nie jest.
    nie hejtuje cie, tylko wyrazam swoe zdanie jakby co
    lubie tego bloga, ale wedlug mnie powinnas pisac np tak jak kiedys co tydzien w sobote, a nie wtedy kiedy ci sie chce... takie pisanie jest bezsensu i ja nie zamierzam czytac tego bloga... sory, ale sama sobie to zalatwilas

    OdpowiedzUsuń
  84. Hej :* To mój pierwszy komentarz na tym blogu ale z pewnością nie ostatni:) Blog znalazłam wczoraj na jednej z lekcji i przez cały dzień w szkole wczoraj jak i dzisiaj nie robie nic innego jak czytam:) Ryczałam jak głupia i uśmiechałam się do rozdziałów, cudowne opowiadanie i historia bohaterów, umiesz trzymać w niepewności :) Życzę CI dużo weny i czekam na kolejny rozdział :* Mośka

    OdpowiedzUsuń
  85. ludzie kazdy ma nauke, zrozumcie to:) a anoninki mogłyby się ujawnić:)
    Kochana, tak poza tym to czekam na nowy rozdział bo emocje nie do opisania, pokazalam bloga przyjaciółce i tak sie jaramy jak jest nowy rozdzial że normalnie hdjsjdhudh :D życzę weny i oby Hatalie wróciło!!

    OdpowiedzUsuń
  86. kiedy dodasz rozdział ? :D

    OdpowiedzUsuń
  87. EJ ! kiedy dodasz rozdział :) bo do szkoły chodzisz już 2 tygodnie , wiec sie juz chyba psychicznie nastawiłaś do niej ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ile można się do szkoły przyzwyczajać?

      Usuń
  88. Super!!!!!
    Dodaj kolejny rozdział plissss :*

    OdpowiedzUsuń
  89. Proszę napisz już kolejny błagam :(;(

    OdpowiedzUsuń
  90. przez to że nie dodajesz tak długo rozdziałów i nic nie piszesz , tracisz dużo czytelników , ! I później się nie dziw że nikt nie czyta i nie komentuje ! :< i masz pózniej pretensje do nas ! :<

    OdpowiedzUsuń
  91. Czemu trzeba tyle czekać ? Mogłabyś chociaż wejść na bloga i odpowiedzieć na jakikolwiek komentarz i powiedzieć co się dzieje , że tak długo nie ma rozdziałów i kiedy możemy się spodziewać kolejnego , ale po co ? Przecież tak jest lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten blog jest cudowny , naprawde ! <3 czekam kochana na następny rozdział . <3

    OdpowiedzUsuń
  93. Zapomniałam dodać : bardzoo podoba mi się jak umieszczasz te zdjęcia , do rozdziałów . ;) i gratuluje tak wspaniałego bloga oraz tylu wyświetleń i komentarzy <3 twoja fanka/ Anita <3

    OdpowiedzUsuń
  94. Cudowny rozdział!! :3 Ogólnie KOCHAM TWÓJ BLOG. Podoba mi się styl twojego pisania jest taki realny? No nie wiem jak to nazwać. Bardzo ciesze się że go piszesz. Kiedy nn?? KOCHAM <3 (Serdecznie zapraszam także na mój blog http://love-one-directionnn.blogspot.com PRZEPRASZAM ZA SPAMMM !! ) Jeszcze raz kocham <3<3<3;***/Ola

    OdpowiedzUsuń
  95. Nie doda więcej nie rozumiecie ?? Ona po prostu nas olała myśli sb jak nie będzie dodawać to będzie mieć więcej wyświetleń .. ona ma nas w dupie ,,nastawia się psychicznie do szkoły " Późnie będzie fizycznie się przygotowywać jeszcze mentalnie i wgl. nie będzie dodawać codziennie wchodzie i sprawdzam ok 20 razy dziennie czy dodała ale jak zwykle nic ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestes chamem nic więcej... jak można coś takiego pisać, czasami niektórzy maja naprawde wazniejsze rzeczy od bloga...

      Usuń
  96. Nie reaguj na to tak ostro . Na pewno ma szkołe , ja też mam i wiem że dużo nauki jest , musimy zrozumieć a nie ciągle narzekać , to ona pisze ten blog i decyduje kiedy doda nast. rozdział . ja wiem że ona nas nie olała, nie jest taka . Mimo że też codziennie zaglądam , i nie moge się doczekać to to rozumiem . Pozdrawiam :) PS. czekam na rozdział . . xD

    OdpowiedzUsuń
  97. Potrzebujesz zwiastunu? Tutaj znajdziesz swoje miejsce: http://zwiastunowawyspa.blogspot.com/ <3 Zapraszam i przepraszam za spam C:

    OdpowiedzUsuń
  98. Czekam z nieceirpliwością na nowy rozdział! Piszesz świetnie, ale nie zapominaj o nas - czytelnikach :)
    mozliwe, ze ten czas byl/jest dla Ciebie ciezki, ale wiedz ze juz wiele osob jest zniecierpliwionych i teskni za tym jak piszesz! :D
    Życzę weny i szybkiego powrotu na bloga! ♥

    OdpowiedzUsuń
  99. BYŁAM W SZPITALU, ZMARŁ MI WUJEK I MAM JESZCZE 2985730458 PROBLEMOW W DOMU I W SZKOLE I JEŻELI MYŚLICIE, ŻE MAM SIŁĘ NAPISAĆ COŚ CO SIĘ WAM SPODOBA, TO NAPRAWDĘ JESTEŚCIE W BŁĘDZIE.
    Ludzie no! Zrozumcie mnie.Postawcie się w mojej sytuacji.Dziękuje wszystkim, którzy mnie um bronili i cieszę się, że rozumiecie mnie.Smutno, że moi czytelnicy szantażują mnie i obrażają.Też mam swoje życie, nie mogę żyć tym opowiadaniem no.Kiedy odrobię zaległości w szkole na pewno wezmę się za pisanie. Nie myślcie, że zapomniałam czy mam was w dupie.Po prostu tak, przeżywam trudny okres.Matka chce mnie do psychologa wysłać, jezu proszę..uspokójcie się i postarajcie się zrozumieć.x

    OdpowiedzUsuń
  100. Ojej ;CCC Rozumiem ;CC Ale twój blog jest tak cholernie zajebisty, że każdy chce następny rozdział :))) Mam nadzieje, że sobie wszystko poukładasz o oczywiście dodasz następy rozdział bo normalnieee już nie moge wytrawać z tęsknoty za Harrym i Natalie <333

    OdpowiedzUsuń
  101. W 2dni przeczytalam wszystkie rozdzialy :-) lepiej szybko dodawaj nowe bo juz nie moge sie doczekac. Trzymaj sie baardzo mocno trzymam za ciebie kciuki. Na pewni wszystko bedzie dobrze!!! :-) twoj blog to jedyny ktory przeczytalam w calosci jestes zajebista!! Trzymaj sie mocno. xx

    OdpowiedzUsuń
  102. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  103. Wlaśnie tak myślałam że na pewno masz jakieś powody do tego że nie dodajesz przez chwile postów. I ja cię rozumiem , dlatego poczekam. Chociaż nie mogę się doczekać ;) bardzo Ci współczuję, wiem jak to jest jak bliska osoba umrze . Ja też sie załamałam po śmierci mojej prababci , miałam rożne koszmary . Ale teraz jest okej . :) życzę Ci żeby Ci sie wszystko poukładało . :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Rozumiem Cię mi zmarła mama chrzestna i wiem jak się czujjesz. Zawsze będziesz go wspominać dobrze i pamiętaj o tym aby żyć terażniejszością bo to się najbardziej w życiu liczy. ps. Kocham Cię i twój blog czekam na następny tylko najpierw się pozbieraj Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  105. nominuję cię do LIEBSTER AWARD !
    wiecej informacji u mnie na blogu :)
    http://onedirectionman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Super opowiadanie! Z niecierpliwością czekam na dalsze rozdziały :)
    Tymczasem zapraszam do mnie: http://www.uratujmarzenia.blogspot.com
    Piszę tam opowiadanie o szesnastolatce, która pomimo przeciwności losu, próbuje zrobić wszystko, aby spełnić swoje marzenia.
    ZAPRASZAM! :)
    A Ty nie przestawaj pisać! Bo piszesz pięknie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Autorka tego bloga pamięta jeszcze o swoim opowiadaniu?? Wchodzę tu, co jakiś czas i od ostatniego rozdziału czuję zawód - nic nowego się nie pojawia. Ehh. Pisz szybko, bo z niecierpliwością czekam na nexta !! Wenyy życzę !

    OdpowiedzUsuń
  108. Ja nigdy nie byłam w takiej sytuacji, jak ty. Ale bardzo ci współczuje. .

    OdpowiedzUsuń
  109. Spoko rozumiemy, to oczywiste twoje życie jest na pierwszym miejscu, gdzieś tam dalej jest dopiero Twój blog;) Jak tylko uznasz, że masz wenę i wiesz że chcesz dalej pisać daj znać, bo nie mogę się doczekać co będzie dalej;3 Pamiętaj NIE MARTW SIĘ TYM BLOGIEM!! Spokojnie my poczekamy a Ty zrób sobie trochę przerwy, jak dodasz kolejny rozdział my będziemy bardziej podekscytowane, że przez jakiś czas byłyśmy w niepewności<3 Powodzenia;))

    OdpowiedzUsuń
  110. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  111. Siema ;* ZAPRASZAM na nowy blog http://polishimaginesabout1d.blogspot.com/ Dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. Boże, kocham twojego bloga !!! Czekam na następny rozdział. Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  113. BOZE ILE RAZY MAM JESZCZE PYTAĆ !?!?!?!? CZY MASZ ASK ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam , bardzo czemu tak ostro reagujesz????

      Usuń
    2. bo jeżeli nie odpowiadam na pytania to znaczy, że nie albo nie wiem tak? poza tym pojawiały się takie pytania wcześniej a nawet sama zapytałam czy zrobić aska dla tego bloga czy nie

      Usuń
    3. achh to przepraszam..x

      Usuń
  114. Blog zarąbisty , naprawde . <3 Czekam na następny rozdział i życze zdrowia psychicznego , weny . Czekamy na twój powrót kochana . <3 ps . zapraszam na mój blog ;D
    http://kosmicznamilosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. swietne!
    zapraszam do mnie ;)
    http://anditssohardtosaygoodbay.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  116. Wiesz co ? Mam dość -,- przepraszam ale taka prawda -,- Przpraszam że pisze z anonima ale nie mam tu konta. -.-
    Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  117. Jesteś świetna *.* już nie mogę się doczekać następnej części ! <3 Masz ogromny talent i proszę nie przestawaj pisać :D Jestem od teraz Twoją fanką *.*
    Ps. Kiedy następny rozdział? :) Czekam z niecierpliwością *.*

    OdpowiedzUsuń
  118. Jezu jakie fajne *.* ona musi mu wybaczyc ! GOOD :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  119. http://onedirection1112.blogspot.com/ Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Mogłas byś już napisać ten rozdział proszę No

    OdpowiedzUsuń
  121. Blog szalenie interesujący. Wybrałaś świetnych bohaterów. Blogi z udziałem 1D cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Cóż jedyne co mogę zrobić to zapytanie Cie kiedy nowy rozdział i zaproszenie Cie do mnie.

    http://luceiszkolasharline.blogspot.com/2014/02/bohaterowie-i-szkoa-sharline.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  122. O Boże, kocham to opowiadanie! *o* Świetnie piszesz! Kocham, kocham, kocham.
    Zapraszam do Nas, jeżeli znajdziesz chwilkę:
    http://bolalo-boli-bedziebolec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Kolejny rozdział się pojawi czy nie mamy na co czekać?

    OdpowiedzUsuń
  124. Kiedy nn ? xx Elisa

    OdpowiedzUsuń
  125. Ludzie błagam ogarnijcie się, ma trudny okres w życiu. Jesteście wszyscy jacyś pojebani,że ciągle piszecie kiedy rozdział. Jak się pozbiera to napisze. Nie będzie chciała to już wróci. Czy wy swój cały wolny czas poświęcacie fanfiction o One Directon? Wasze zachowanie to żenada. Jak tak bardzo chcecie to wymyślcie sobie zakończenie póki autorka nie napisze rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  126. my tylko pytamy , chyba kiedy doda rozdział ?!
    nic wiecej , wiec na to by chyba mogla odpowiedziec ?! WTF ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, chyba mamy do tego prawo.

      Usuń
    2. też sie zgadzam , chyba moze odpowiedziec kiedy doda rozdział ! a jak nie dodaje , to niech zawiesi bloga na 2 lub 4 tygodnie , ale mi problem ;o

      Usuń
  127. Mogłabyś powiedzieć kiedy kolejny rozdział ??? Bo staję się już troszeczkę niecierpliwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy możecie zrozumieć że mam ważniejsze problemy niż ten blog ?!

      Usuń
    2. I znowu reagujesz tak ostro. -.- to był ostatni raz kiedy się tu pojawiam:)

      Usuń
    3. Matko, zrozum szanowny Anonimku, że ona jest w trudnej sytuacji. Teraz dodajesz komentarz, że ostatni raz tu jesteś. Troszkę dziecinne, nie sądzisz? Wymyśl coś oryginalniejszego. -.-
      Ja też miałam bloga z opowiadaniem. Gdyby Ona miała tak ciągle dodawać i dodawać nie miała by czasu na życie prywatne. Zresztą nie dziwię jej się. Do bardzo delikatny temat. ONA POTRZEBUJE CZASU!

      Pozdrowienia.
      Kinga. xx.

      Usuń
    4. Literówka.
      *To bardzo delikatny temat.

      Usuń
  128. My rozumiemy , ale ty też zrozum nas :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Znalazłam twojego bloga w sobotę wieczorem i skończyłam go wczoraj. On jest tak cudowny. Kiedy zaczęłam czytac nie mogłam się oderwać. Wszystko przeżywałam jakbym to ja byla jedną z bohaterek. Tyke emocji towarzyszyło mi podczas czytania. Oststnio naprawdę długo szukałam dobrego bloga. Wiele z nich skoczyłam po 2 rozdziałach, bo miały bardzo okelapną fabułę. U ciebie bylo i8naczej. Naprawdę bardzo polubiłam twojego bloga. Życzę Ci dużo weny oraz czasu na pisanie tego opowiadania, bo robisz to cudownie i szkoda by było, gdybyś przestała. Kocham tego bloga.
    Mam nadzieję, że Natalie i Harry do siebie wrócą, a Niall znajdzie nowa, tym razem odwzajemnioną miłość.
    Jeszcz w raz życzę weny i czasu, bo to chyba jest najważniejsze przy pisaniu bloga.
    Pozdrawiam
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  130. Po co pytacie się milion razy o następny rozdział?
    Doda kolejny kiedy będzie miała czas i ochotę.
    Przecież blog to nie jest obowiązek a wy od razu:
    ''Zrozum nas chcemy rozdziału''?
    Nie możecie przeżyć bez tego opowiadania?
    Zamiast się cieszyć, że nie zawiesiła bloga wy jeszcze narzekacie i mówicie że niecierpliwicie się...
    Przepraszam, że was obrażam ale przekroczyłyście już pewną granicę.
    Takie jest moje zdanie ××

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zamiast cieszyć się że nie zawiesiła bloga" Co za różnica że nie doda 3 miesiące, nie próbuje nas zrozumieć, a zawiesi bloga. :)

      Usuń
  131. ''Nie próbuje nas zrozumieć''?!
    Co tu jest do rozumienia?!
    Możecie mi wyjaśnić o co wam chodzi?
    Nie dacie rady żyć bez przeczytania kolejnego rozdziału?
    Ogarnijcie się to jest tylko FIKCYJNA historia z 1D.Wiem, że chciałybyście się dowiedzieć jak zakończy się to opowiadanie,tak samo jak ja.Jednak są jakieś granice...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie zrozumiałaś;) Chodziło mi o to że nas olała, rozumiem każdej ma problemy, przecież to normalne. Ale zamiast za każdym razem ostro reagować, mogła by napisać jakąś notke że mam problemy, chwilowo nie czynny blog czy coś? Ma czas żeby nam chamsko odpisać, ale nie ma żeby napisać że nie może, coś się stało, nie.ma czasu? O to mi chodzi:)

      Usuń
    2. Po prostu była zdenerwowana bo nie dajecie jej spokoju.Ja też bym tak zareagowała ...
      A poza tym nie czytałaś/eś jej komentarza?W jej życiu zdarzyło się ostatnio wiele...gdy ma się dużo zmartwień trudno zachować spokój.
      Jak myślicie czytanie 100 komentarzy typu : ''czemu nie dodajesz!?'' jest przyjemne?A później jeszcze mówicie że was obraża.Dajcie spokój, skończmy ten temat i czekajmy a wy nie zachowujcie się jak te ''wrzody na d*pie''
      Przepraszam i dziękuję ××

      Usuń
  132. Rozdział jest boski ;3
    Mam nadzieję że odwiedzisz też mój:
    http://onelife-onethirst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Super rozdział :* Zapraszam na bloga: http://darkness-hazz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawieszam bloga, zadowoleni?
      nie wiem kiedy coś napisze i czy wgl napisze.
      macie co chcecie x

      Usuń
    2. Rozumiem Cię doskonale :/ Twoje opowiadanie pomogło mi trochę, nie myślałam o wielu sprawach, żyłam piękną historią :) Nadal będę czekać aż dodasz następny rozdział ale nie naciskam , możesz dodać za tydzień , miesiąc czy nawet za dwa lata ja i tak będę czekać. Wiele czytelników bloga zachowuje sie jak banda dzieciaków , które jeszcze nie dorosły, ale masz też wierną grupę osób , które Cie wspierają i kochają i nigdy nie zostawią<3 Mam wielką nadzieje, że u Ciebie będzie wszystko dobrze. Zawsze możesz liczyć na nasze duchowe wsparcie i nie przejmuj sie niektórymi osobami :) Trzymaj się , buziaki :*

      PS.Mnie mama wysłała do psychologa, po tym jak moja siostra zmarła a ja próbowałam popełnić samobójstwo. Psycholog nie jest taki zły jak go opisują, Na prawdę pomagają tylko trzeba mieć do tego dobre podejście.

      Buźki :* Aniuśka ^^

      Usuń
    3. Przykro Mi...
      No, ale cóż takie życie :/
      Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko się ułoży, trzeba walczyć.
      Nie martw się o tego bloga są ważniejsze sprawy i pamiętaj jesteśmy z Tobą.
      Ja na pewno nie zapomnę o tym opowiadaniu, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się tu spotkamy ...
      Trzymaj się kochana ××

      Usuń
  134. Piszesz super opowiadanie. Przeczytałam całe w dwa dni. Przykro mi z powodu straty członka rodziny. Doskonale cię rozumiem. Nie załamuj się.:) Trzeba iść do przodu. Jeżeli wierzysz w niebo to pomyśl, że tam jest lepiej twojemu wujkowi lepiej :)) Czekamy. :*

    OdpowiedzUsuń
  135. Zostałaś nominowana do LA, gratuluję świetnego bloga, więcej informacji tu-------------------> http://whether-would-ever-be-normal.blogspot.com/2014/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  136. Wydaje mi się, że jesteś troszkę egoistką :(
    Bardzo dużo osób zżyło się z tym opowiadaniem. Historia Harrego i Natalie była taką odskocznią, przyjemnością, odpoczynkiem. Byłaś taka miła. Uprzejma. Dbałaś o nas. Naprawdę rozumiem, że straciłaś bliską Ci osobę. To zawsze bardzo boli. Kiedy umarł mi dziadek, nie mogłam się z tym pogodzić. Byłam z nim bardzo związana. Nie wiem, jakie relacje łączyły Cię z twoim wujkiem, ale chyba był Ci bardzo bliski. Każdy człowiek jest inny i inaczej przeżywa śmierć. Żałoba - każdy inaczej ją odczuwa. Jedni pogrążeni są w niej bardzo długo, inni szybko się otrząsają i idą do przodu. Myślę, że twój wujek na zawsze pozostanie w twoim sercu i nie można się załamywać. Byłaś w szpitalu (okej, ale to chyba nic poważnego?), wróciłaś i po kłopocie. Szkoła.. zawsze bywa trudno. Nauczyciele znęcają się nad nami - uczniami, jesteśmy jak worki treningowe. Koszmar. Po prostu trzeba sobie jakoś to ułożyć w głowie i będzie dobrze :) Inne obowiązki, kłopoty: każdy je ma.. to nie jest wytłumaczenie. Trzeba wziąć się w garść!
    Niektórzy czytelnicy tego bloga zachowują się chamsko :(( Zamiast delikatnie, kulturalnie zapytać kiedy następny rozdział, to wioska tańczy i śpiewa :/ Wiesz, zadają Ci pytanie, a ty nie odpowiadasz.. dla niektórych irytujące ;p
    Zawieszasz bloga.. "macie co chcecie" - napisałaś, ale pomyśl, że to tylko garstka osób.. 10 (może?) cię obraziło, założę się, że jedna osoba, jako anonim dodała np. 3 wpisy obrażające Cię, bo tak jest najprościej... ale pomyśl!
    co z resztą, z nami, którzy Cie wspierali cały czas? My uwielbiamy to opowiadanie i Ciebie ♥ nie zwracaj uwagi, na tych, którzy po prostu nie umieją się zachować :) Chyba nie posiadają czegoś takiego jak empatia, współczucie, zrozumienie :)..
    Wiem, że jak tu się nie zdenerwować, jak tu taka hołota cię nie szanuje, ale to tylko jacyś nie wyżyci umysłowo ludzie :) Co sobie będziesz nimi głowę zawracała?
    Przemyśl swoją sytuację i to co się teraz dzieję..
    Wiesz..Ja po prostu poczułam, że muszę skomentować całe to zamieszanie. Nie wiem, czy to przeczytasz, ale nie chciałam pozostać obojętna, na to co się tutaj podziało. Mam nadzieję, że jeszcze Cię tu kiedyś zobaczę z nową notką i nowymi pomysłami :D
    Pamiętaj, ja bardzo szanuję Ciebie i twoją pracę.. KOCHAM CIĘ MAŁA ♥
    Życzę dużo cierpliwości, spokoju, żeby wszystko Ci się ułożyło.. no po prostu, żeby już było dobrze.
    Wiem, że dasz radę :)) Ja będę czekać ;p I może się doczekam XD
    Powodzenia!

    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo dla autorki tego komentarza! Wszystko co chciałam powiedzieć zawarte w jednym komentarzu :) I pamiętaj jesteśmy z tobą <333

      Usuń
  137. Czekamy już nie całe 3 miesiące. :( ale dalej będziemy czekać.:( Chociaż nie wiadomo kiedy następny rozdział będzie to i tak jesteśmy z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Zawsze jest nadzieja, że dodasz nowy rozdział :) A jak to mówią nadzieja umiera ostatnia.Będę czekać do końca bo jest to wszystko tego warte :) Trzymaj się i pamiętaj jesteśmy z Tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  139. Jak Wam się nudzi to wpadajcie -> http://midnight-memories-moje-opowiadanie.blogspot.com/ Nadal niewierze, że moja historia jest tak podobna do tej! Jakaś magia o.O

    OdpowiedzUsuń
  140. Świetny blog i będę czekać aż cos napiszesz. Jak coś się u ciebie dzieje złego to wiedz że wszystko się ułoży :3 prawdziwi fani z tobą zostaną. Ale jednak nie reaguj tak ostro bo nikt nie chcę cię denerwować:) jesteśmyz tobą zawsze i oby u ciebie się wszytko ułożyło 😍

    OdpowiedzUsuń
  141. lola prosze nie przestawaj pisac mi tego tak brakuje ze zaczynam czytac odpoczadku prosze pisz opowiadanie dalej bo ja nie wytrzymam , chce sie dowiedziec co dalej . kochamy cie i bedziemy ciagle ♡♥♡♥♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  142. dasz rade jesteśmy z tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  143. Ludzie jak czytam te komentarze to zygac mi sie chce -,- ogarnijcie się! Opowiadanie to nie prawdziwe życie. Jest milion takich opowiadań jak to i milion blogów wystarczy poszukać. Ja też czekam na kolejny rozdział, ale aktorka ma powody żeby nie pisać a Wy ja obrazacie a potem macie pretensje ze tak chamsko odpowiada. Sama pisze wiec ja doskonale rozumiem. A takiego opowiadania nie pisze sie w godzinę tylko w przynajmniej 4-5. Wiem co mowie, uwierzcie mi -,- Trzeba pilnować żeby nie narobić błędów, żeby zdania były skladne- kolejna godzina. Czlowiek czasami ma juz dość. Rozumiem Was, ze sie niecierpliwicie ale czy nie rozumiecie tego, ze sami doprowadzacie do rozpadu tego bloga? Lola zaraz rzuci to w cholerę i powie "mam Was gdzieś". Nie lepiej poczekać na fajny rozdział niż czekać az wstawi jakiś "na odpieprz"? Przemyslcie swoje zachowanie bo żal dupe sciska jak na to patrzę -,- Trzymaj sie dziewczyno i nie przejmuj sie nimi. Pozdrawiam- Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  144. DZIEWCZYNOO KOOCHAM, CB I TWOJE OPOWIADANIE TO JEST NAJLEPSZE OPOWIADANIE 4VER ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń

  145. czekam na nastepny ;)
    zapraszam do mnie: http://dreams-of-london.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  146. BŁAGAM LOLA !! NIE ZAWIESZAJ BLOGA ;CC Z TYCH WSZYSTKICH BLOGÓW KTÓRE PRZECZYTAŁAM TWOJE JEST NAJLEPSZE SERIO!! PROSZEE DOKOŃCZ TO OPOWIADANIE ;))) JESTEM BARDZO CIEKAWA JAK SIĘ SKOŃCZY ;**

    OdpowiedzUsuń
  147. zapraszam do mnie ----------------> http://www.possible-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  148. zapraszam do mnie ----------------> http://www.possible-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. Pomóżcie mi się wybić ----> aliceemorgan.blogspot.com
    (Opowiadania o 1D) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Pomóżcie mi się wybić ----> aliceemorgan.blogspot.com
    (Opowiadania o 1D) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  151. Nominuję cię do Liebster Award
    Więcej informacji u mnie http://i-loved-you-first-bad-boy.blogspot.com/2014/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  152. Świetny! Jeden z najlepszych, jakie czytałam, masz talent. Zapraszam do mnie http://imaginy-1dbyme.blogspot.com/ (dopiero zaczynam, będzie więcej ale chcę poznać opinie innych, czy w ogóle da się czytać ;) )

    OdpowiedzUsuń
  153. Zostałaś nominowana do Liebster Award !!
    http://life-is-brutal-one-direction.blogspot.com/2014/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  154. Zostałaś nominowana do Liebster Award!
    Szczegóły u mnie na blogu: http://we-dont-want-to-be-like-them.blogspot.com/2014/04/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  155. Świetny rozdział! Zapraszam do siebie :)
    http://maybe-it-is-not-too-late.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  156. Wczoraj dopiero przeczytałam twoje opowiadania i po prostu je uwielbiam! Niektóre rozdziały czytam parę razy i się śmiałam a na niektórych płakałam :) Proszę dodaj jak najszybciej kolejną cześć bo nmg się doczekać jak to wszystko się skończy! xx

    OdpowiedzUsuń
  157. OMG!!! Przeczytałam wszystkie opowiadania..... Cuuudne ♥ Pisz dalej! :) Proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  158. Kocham Cię!! piszesz tak,że ojejku nawet słowa tego nie wyrażą nigdy tak nie płakałam czytając bloga ,czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  159. OMG! Twoje opowiadanie jest meega! :D Uwielbiam to czytać. :P
    Może nie jestem w tym dobra jak ty,ale jeśli masz chwilę wejdź,poczytaj i zostaw coś po sobie. ( dopiero zaczynam jakby coś) xD
    alitllelove.blogujaca.pl

    OdpowiedzUsuń
  160. Świetny blog :) Zapraszam do mnie

    http://only-hope-one-direction-justin-bieber.blogspot.com/

    http://i-need-you-i-love-you-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. przeczytałam cały w trzy dni. świetny *.* wzruszający i w ogóle !

    przy okazji zapraszam na mój : http://onedirectionandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  162. http://one-shot-one-direction-yaoi.blogspot.com/
    Zapraszam na bloga. Pisze tam one-shoty z one direction. Bardzo zależy mi na twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  163. zostałaś/e nominowany/a do Libster Award. Więcej na http://proba-zlota-jest-ogien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  164. Przeczytałam cały twój blog przez całą noc i mówię SZCZERZE ZAKOCHALAM SIĘ W NIM widzialam ze Cię długo nie ma ale mam nadzieję na kolejny rozdział,!!!!

    OdpowiedzUsuń