czwartek, 5 września 2013

30.Lubię cię każdym uśmiechem.Pożądam każdą nieprzyzwoitą myślą.

Podeszłam do dziewczyn w celu rozmowy.Eleanor bardzo coś przeżywała.Już miałam spytać o co chodzi,kiedy dostrzegłam pierścionek na palcu Perrie.
- Nie! - powiedziałam z nie do wierzeniem,łapiąc ją za rękę.- Nie wierzę.- powiedziałam,zakrywając sobie usta.
- To uwierz.- odpowiedziała El,śmiejąc się z mojej reakcji.Głęboko westchnęłam,kiedy poczułam łzy napływające do moich oczu.
- Szczęściara z Ciebie.- stwierdziłam,przenosząc swój wzrok na Edwards.- Jest śliczny! - dodałam,tuląc ją.- Jak to się stało? Kiedy? - zasypywałam ją milionami pytań na raz. 
- Nie spodziewałam się,że Zayn oświadczy mi się tak szybko.- zaśmiała się,spoglądając na pierścionek.-Przygotował romantyczną kolację,podczas której mi się oświadczył.Przedtem zapytał się moich rodziców,oraz przyjaciół czy może..
- To strasznie słodkie! - stwierdziłam,uśmiechając się.
- Tak,też tak uważam.Jakieś 2 dni temu to się stało.- odpowiedziała,dumna.
- Och,zabiję Harrego za to,że nic mi nie powiedział.- dodałam,zakładając ręce i cicho się śmiejąc.- Gratulacje! - chwilę jeszcze poplotkowałyśmy,po czym weszłyśmy do wielkiej sali i zajęłyśmy miejsca.
*
Po niecałych dwóch godzinach seans filmowy dobiegł końca.Zadowolone i uśmiechnięte wyszłyśmy z kina.Chłopcy czekali na nas na zewnątrz.Jak zwykle udzielali wywiadu czy pozowali do zdjęć.Kiedy tylko nas zobaczyli od razu oderwali się od masy fotoreporterów i zaczęli zadawać pytania na temat filmu.Co o nim uważamy,czy nam się podobał,jak wyszli.
- Film jest niesamowity.- szepnęłam loczkowi na ucho,kiedy ten mnie przytulał.Dał mi krótkiego całusa w usta,po czym chwycił za rękę,splótł nasze palce i ruszył przed siebie.Za nami szła reszta zespołu i dziewczyny.W końcu jakaś reporterka zatrzymała nas i zapytała czy możemy udzielić jej krótkiego wywiadu.Kobiecie chodziło o naszą opinię na temat filmu chłopców.Obok mnie szybko pojawiły się dziewczyny,była nawet nowa dziewczyna Liama,której jeszcze nie znałam.
- Dziewczyny,jak podobał się wam film? Natalie? - zapytała,krótko ścięta blondynka,podstawiając mi do ust mikrofon.
- Och,jest cudowny.- dziewczyny zgodziły się ze mną,kiwając głową.- Muszę przyznać,że płakałam razem z Perrie,która siedziała obok mnie.- wybuchnęłyśmy śmiechem.
- Tak.Płakałam,ale za razem świetnie się bawiłam.No i film jest świetny! Pokazuje prawdziwych chłopców,czyli takich jakich my kochamy.- powiedziała Pez.Kobieta podziękowała za naprawdę krótki wywiad,po czym oddaliła się.Dołączyłyśmy do chłopaków i dalej kontynuowałyśmy 'przechadzanie' po czerwonym dywanie.Ah.Ja i czerwony dywan.WOW! 
Rozmawiałam z Harrym o filmie.Chłopak pytał o każdy szczegół związany z nim.Niestety nasza rozmowa nie trwała długo.Obok nas zjawiła się jakaś kobieta.Kolejna,która chciała z nami wywiadu.Ty razem za cel obrała sobie mnie i Stylesa.Poprosiła nas o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań.
- Mieszkacie razem? - zapytała,podstawiając mikrofon.
- Nie,nie mieszkamy razem.- odpowiedział uśmiechnięty Harry,ściskając mocniej moją rękę.
- Myśleliście nad zakupem jakiegoś pupila? Pieska jak Zayn i Perrie? 
- Nie.Wydaję mi się,że to trochę za wcześnie na zakup jakiegoś zwierzaka.Tym bardziej,że chłopcy będą mieli trasę,a ja też nie będę miała czasu na zajmowanie się nim.Więc sądzę,że jeszcze się wstrzymamy.- odpowiedziałam,uśmiechając się.Zerknęłam w stronę Harrego,który grzecznie stał koło mnie i kiwał głową.
- Jak zachowuje się Harry,kiedy jesteście sami? - powiedziała,kierując pytanie do mnie.
- Harry? Harry zachowuje się jak każdy nastolatek w jego wieku.- odpowiedziałam.- Jest śmieszny,czasem trudno go ogarnąć.Często ma głupie pomysły,ale i tak jest słodki.- dodałam.
- Oh,Nat! Kocham Cię! - Styles pisnął niczym baba,co wywołało u mnie śmiech.
- Dobrze,kolejne pytanie.Kto lubi bałagan?
 - Natalie! - krzyknął,śmiejąc się.- Zawsze kiedy nocuje u mnie to bierze ze sobą jakieś ciuchy do przebrania.Wtedy jej ubrania walają się po całym pokoju,a kosmetyki nigdy,podkreślam nigdy nie są poukładane na lusterku.To zawsze ja po niej sprzątam.- powiedział,uśmiechając się.
- Oj tam,oj tam.- odpowiedziałam,wywracając oczami.
- A jak z fankami? Jest chyba ciężko być dziewczyną chłopaka,który należy do najpopularniejszego zespołu wszech czasów,no nie? - lekko zakłopotana spojrzałam na Stylesa.I co tu powiedzieć? 'Jego fanki mnie nienawidzą,chcą zabić i wyzywają na każdym kroku' Chyba będę musiała skłamać.Oops.Spuściłam wzrok w dół.
- To bardzo przykre kiedy twoja rodzina obraża osobę,którą naprawdę kochasz.- usłyszałam głos Harrego.Zdziwiona spojrzałam na niego.Nie! Nie mów tego! Nie broń mnie! Będzie jeszcze gorzej.- Wiele razy natknąłem się na niemiłe komentarze ze strony moich fanów.Jest mi bardzo przykro,bo Directioners są częścią mojego życia.Nie sądziłem,że są aż takie.Muszę powiedzieć,że się zawiodłem.- dodał,przyciągając mnie do siebie.Spojrzałam na niego z miną typu 'przestań',ale to nic nie pomogło.- Kocham Natalie i naprawdę jestem przy niej szczęśliwy.Uważam,że fanki powinny zaakceptować fakt,że nie jestem sam i cieszyć się,że jestem szczęśliwy.- zakończył,głęboko wzdychając.
- Oczywiście istnieją też Watsoners,które wspierają mnie na każdym kroku i bronią jednocześnie.- powiedziałam,zerkając na lekko zdziwioną kobietę.- Um,mam wsparcie u niektórych Directioners,z czego jestem strasznie zadowolna.Wiem,że czasami pojawiają się negatywne komentarze na temat Hatalie,ale ja to rozumiem.Harry jest członkiem One Direction,jest ich idolem i po prostu są zazdrosne.Ale to dobrze,bo wtedy wiem,że naprawdę go kochają.- dodałam,delikatnie się uśmiechając.W zasadzie to był to wymuszony uśmiech,ale ciii!
 - Rozumiem.Harry,czy to prawda,że macie teraz 4 dni wolnego? - zapytała z uśmiechem.
- Tak.Natalie wyjeżdża do Mediolanu i chciałbym spędzić z nią jak najwięcej czasu przed wyjazdem.- odpowiedział,uśmiechnięty.
- Do Mediolanu? Gratuluję.
- Dziękuje.- odpowiedziałam,ponownie wymuszając uśmiech.
- Jakie macie plany na dziś?
- Um..- odpowiedział lekko zakłopotany.Styles próbował być poważny,jednak nie wychodziło mu to.. 

  

 - Będziemy robić brudne,bardzo brudne rzeczy.- uśmiechnął się do kamery,cwaniacko poruszając przy tym brwiami.Zagryzł wargę patrząc na mnie.
- Idiota.- powiedziałam,rumieniąc się.- Nie słuchajcie go.- dodałam,śmiejąc się.Szybko pożegnaliśmy się z miłą blondynką i ruszyliśmy przed siebie.
Faktycznie,premiera skończyła się dość szybko.Po 19 byliśmy już w domu chłopców.Harreh chciał się przebrać w coś luźniejszego,a potem wychodzimy na miasto.

*5 minut później*

Chwyciłam chłopaka pod rękę,po czym wyszliśmy z domu.Na zewnątrz stała dość duża grupka fotoreporterów,którzy kiedy tylko nas zobaczyli zaczęli robić zdjęcia czy nagrywać.Złapałam lekko przestraszona Stylesa za rękę.Miał minę w stylu 'przy mnie jesteś bezpieczna,nie bój się' Doszliśmy do samochodu.Hazz jak na dżentelmena przystało otworzył mi drzwi,co było dla mnie strasznie słodkie.Chłopak zajął miejsce za kierownicą i po chwili ruszył.Sprawnie ominął wszystkich ludzi zgromadzonych przed domem.Jechaliśmy w ciszy.Co chwilę zerkaliśmy na siebie,uśmiechnięci i szczęśliwi.Po paru minutach dojechaliśmy na miejsce.Znajdowaliśmy się przed dość dużą i na pewno luksusową restauracją.Spojrzałam lekko zszokowana na bruneta,który tylko obdarzył mnie szerokim uśmiechem i zaprosił do środka.Jak się później okazało Harry zarezerwował nam miejsce.Weszliśmy do windy,która zawiozła nas na samą górę restauracji.Szczerze mówiąc nigdy tu nie byłam i na prawdę nie wiedziałam czego mam się spodziewać,kiedy dojedziemy na miejsce.Czarne,metalowe drzwi rozsunęły się,a mi ukazał się cudowny widok.



Usiedliśmy przy stoliku,na którym już czekał szampan.Harry nalał trunku do kieliszków i podał mi jednego.
- Za nas.- powiedział,uśmiechając się.
- Za nas.- odpowiedziałam i stuknęliśmy się kieliszkiem.Wypiłam trochę zawartości kieliszka,po czym kiedy zobaczyłam,że chłopak nachyla się nad stolikiem postanowiłam zrobić to samo.Złączyliśmy nasze usta w długim i czułym pocałunku.
- Dlaczego mnie tu przywiozłeś? - zapytałam,odsuwając się od niego.
- Nie podoba Ci się tu? - uniósł jedną brew do góry.Widać było,że jest trochę rozczarowany moją reakcją.Ah Nat! Ty to wszystko umiesz spieprzyć!
- Nie,wręcz przeciwnie! - powiedziałam,rozglądając się po pomieszczeniu.Ah i ten widok za oknem,boże! - Tu jest niesamowicie.Nie wiedziałam,że potrafisz być tak aż tak romantyczny.- zaśmiałam się.
- Jeszcze wielu rzeczy o mnie nie wiesz.- odpowiedział,figlarnie się uśmiechając.
- Zarezerwowanie tu miejsca pewnie musiało kosztować fortunę.-
 Jesteś warta każdych pieniędzy.- odpowiedział,ponownie złączając nasze usta.
Cholera! Jak on bosko całuje.Mam na niego straszną ochotę.

*
Właśnie skończyliśmy jeść ostatnie,tego wieczoru danie.Ciszę panującą między nami przerwał Harry.
- Wiesz,że moja rodzina chce Cię poznać? - zapytał,uśmiechając się.
- M-mnie? - zaczęłam się jąkać.Chłopak widząc moją reakcję wpadł w cichy śmiech.
- Tak,Ciebie głuptasie.
- Ale jak to? - przymrużyłam oczy.
- Dziwisz się? W końcu jesteśmy razem,cały świat o nas wie.To jest normalne,że moja rodzina chcę Cię poznać.Gemma ma bzika na twoim punkcie.Zawsze kiedy rozmawiamy pyta co u Ciebie.- zaśmiałam się.- Chcę,żeby to się stało jak najszybciej
.- Dobrze.- powiedziałam,zagryzając wargę.- Mamy jeszcze 3 dni.
- Nie.Te trzy dni wykorzystamy najlepiej jak możemy.- uśmiechnął się cwaniacko.- Rodzice zaczekają.
- Oj,Harry,Harry! - powiedziałam,ponownie całując chłopaka.

*Godzinę później.W domu chłopców*

Cudownie bawiłam się dzisiejszego wieczoru ze Stylesem.Ten chłopak nawet nie wie jak na mnie działa.Osobiście uważam,że to co dzisiaj dla mnie zrobił było niesamowite.Ściągnęłam buty i weszłam do salonu.Harry właśnie włączał telewizor.Na stoliku dostrzegłam kilka filmów.W restauracji postanowiliśmy,że wrócimy do domu odpocząć po całym dniu.Pojechaliśmy do domu chłopców,ponieważ było bliżej.Zayn i Perrie,z tego co wiem dzisiejszy wieczór spędzają razem.Lou,El,Liam i Sophia idą do klubu oblewać film.A Niall? Coś wspominał,że jedzie na mecz.Więc cały dom tylko dla siebie...Leżałam koło Harrego na kanapie.Oglądnęliśmy dwa filmy i zjedliśmy masę popcornu.Loczek spał na brzuchu.Biedak był tak wykończony,że zasnął w połowie filmu.Ale nie miałam mu tego za złe.Wiedziałam,że jest zmęczony.I właśnie w tym momencie uświadomiłam sobie,że jest to idealna okazja do zemsty.Z chytrym uśmieszkiem na ustach zabrałam czarny,zmywalny pisak z kuchni,po czym wróciłam na swoje miejsce.Starałam się być cicho,bo nie chciałam obudzić chłopaka.Czas się zemścić.O tak! Przetarłam rączki.Harry,kochanie strzeż się.Nadchodzę! 

 

Czeeeść! :) 
30 rozdział! Wyobrażacie to sobie? Gdy zaczynałam pisać to opowiadanie nie sądziłam,że dojdę aż do 30 rozdziału.Przepraszam,że musieliście na niego tyle czekać,ale niestety zaczęła się szkoła i mam mniej czasu na pisanie.Kiedy tylko będę miała czas i wenę/chęć to postaram się w miarę szybko dodać/napisać rozdział.No,ale nie obiecuję.Jestem w 2 gimnazjum i naprawdę muszę wziąć się za naukę.
Byłam na TIU i było niesamowicie.Ciągle ryczałam,no ale nic.
Co do rozdziału.Podoba mi się i mam pomysł na ciąg dalszy.Coś czuję,że za niedługo będzie rozdział +18 Co do wyglądu bloga bardzo mi się podoba i na razie przy nim zostanę :) 
Z racji tego,że jest to już 30 rozdział chciałabym abyście napisali jaki moment/tekst/gif (cokolwiek)  podobał wam się najbardziej.Chciałabym wiedzieć co zostało wam w pamięci.:)
Nie wiem czy ktokolwiek to napiszę,ale warto spróbować.
Życzę wytrwałości w szkole..masakra!
PS.Przepraszam,za kolor czcionki,ale nie mogłam inaczej.Coś dzieje się z blogiem i gdy czcionka była czarna to nie było wgl widać liter.Mam nadzieję,że wiecie o co chodzi.-.- 

25 komentarzy:

  1. Super rozdział .Mój ulubiony moment to ten w którym chłopcy zostali sami w domu Natalie i zrobili kompletny bałagan Niall(czy któryś z chłopców już nie pamiętam) założył spodnie i je podarł normalnie płakałam ze śmiechu. KOCHAM CIĘ I TWOJEGO BLOGA . WERCIA ZE SZCZECINA

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej! Cudowny rozdzial! <3 czekam nn <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny rozdział mój ulubiony moment to jak chłopcy i nat byli u Alana Carra :)
    kocham ce i towoje opowiadanie <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio , świetne opowiadanie . Piszesz genialnie , masz talent : DD
    Jeśli czytasz blogi możesz zajrzeć do mnie : ))
    http://opowiadankaao1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaśnyy ..rozdzia. Szerze ten rodział Njabardziej mi się podoba i juz nie moge sie doczekać rozdziału +18 ;)));**

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja tam pamiętam gdy chłopcy wrzucili Nat do fontanny i dziewczyna mokra była pamiętam też wiele więcej ale nie chcę się tu rozpisywać , genialny rozdział :**** czekam na następny ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam ulubionego momentu , ponieważ wszystkie są wspaniałe i nie mogłabym wybrać jednego. Czekam na następnyy - liczę , że napiszesz go już NIEDŁUGO XD . ( ♥ D. )

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu to jest boskie!!!!
    Najbardziej podobało mi się, gdy w 27 rozdziale Nat tańczyła <3 To było meega!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Papież kiedy umarł miał 85 lat - 8+5=13
    Godzina śmierci: 21:37 - 2+1+3+7=13
    Data śmierci: 02.04.2005 - 0+2+0+4+2+0+0+5=13
    Postrzelony 13 Maja
    9301 dni pontyfikatu - 9+3+0+1=13
    Zmarł w 13 tygodniu roku.
    JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter
    czy to zbieg okoliczności ?

    prześlij to dalej niech inni myślą...
    Sorry, ale musi się spełnić. ...
    Pomysł sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie...
    Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz,
    To funkcjonuje.
    Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie
    spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości.

    Wypowiedz życzenie jak skończy sie
    odliczanie:
    10...
    09...
    08...
    07...
    06...
    05...
    04...
    03...
    02...
    01...

    *Wypowiedz życzenie*

    Wyślij te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 osób
    Jeśli tego nie zrobisz stanie się
    przeciwność Twojego życzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham rozdział 17, kiedy Harry tańczy z Natalie:) Z resztą cały blog jest boski i zawsze czekam na kolejny rozdział:) jeśli masz chwilkę to wpadnij na mój blog i napisz co o nim myślisz, bo dopiero zaczynam i nie wiem czy jest sens go kontynuować:) z góry dziękuję:* http://allnightswithharry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm... FAJNIE PISZESZ. Akcja wartka, lekkie pióro... Zupełnie spoko. W wolnej chwili zapraszam do siebie: you-giving-me-a-heart-attack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm... FAJNIE PISZESZ. Akcja wartka, lekkie pióro... Zupełnie spoko. W wolnej chwili zapraszam do siebie: you-giving-me-a-heart-attack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie piszesz, czekam na następny. Zapraszam do mnie http://love--knows--no--boundaries.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekamy na następny rozdział a mój ulubiony to ten gdzie Natalie zabiera ich na sesję zdjęciom a jak czytasz bloggi to weszła byś na te dwa http://opowiadania-1d-little-things.blogspot.com/?m=1
    http://opowiadania-1d-taken.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Next <33333 i to jutro xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie ! Czekam na nasępny i mam nadzieję żę szybko się pojawi :D Wszystkie momenty mi się podobały, po prostu bosko piszesz :D
    Zapraszam do mnie http://this-bloodless-battle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog, zapraszam na mój: http://oczywampira2.blogspot.com/ . Dopiero zaczynam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny! Dopiero zaczęłam czytać i przeczytałam całego bloga xd Będę wpadać ;)
    SPAM
    DWA ZUPEŁNIE INNE ŚWIATY

    JEJ - Świat pełen różu, dobrej zabawy, popularności i cheerleaderingu. Pełen plotek i odrazy dla społeczności z niższej sfery, tak innej od wyrafinowanych bogaczy z pieniędzmi pod poduszką. Świat nie tolerujący nie modnych ubrań, fatalnego makijażu, biedoty i kujonów. Kochający markową odzież, szpilki i biżuterię. Świat pełen plotek i odrażających brukowcowych hien.

    JEGO - Świat, w którym główną rolę odgrywają wciąż niezgłębione tajniki wiedzy i nauki. Świat cyfr w kalkulatorze, przyjaciół z kółka matematycznego, fizyki i nauk ścisłych. Świat okularników, koszul i niemodnych sweterków. Ale za to świat wypełniony szczerością do bólu, przyjaźnią pomimo trudów i dozgonną nadzieją na lepsze jutro. Świat, gdzie wszystkich traktuje się tak samo, po równo.



    Co się stanie, gdy te dwa tak odmienne i przeciwstawne sobie światy zderzą się ze sobą? Gdy będą musiały ze sobą współpracować? Co wyniknie z takiego połączenia? Przyjaźń, odraza, nienawiść, obojętność, a może... miłość?

    Tego dowiecie się wchodząc tu http://beauty-and-the-geek-1d.blogspot.com i czytając historię
    BEAUTY & THE GEEK.

    OdpowiedzUsuń
  20. http://change-my-mind-onedirection.blogspot.com/

    Super blog zapraszam na mojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy następny jest wspaniały twój blog masz wielki talent. Kocham te opowiadanie i cb <3; d

    OdpowiedzUsuń
  22. Bohaterowie: Sue, Madi, Harry, Niall, całe 1D
    Rodzaj: komedia
    Opis: Dwie przyjaciółki. Dwa życia. Dwa charaktery. Wspólne dzieciństwo. Wspólne problemy. Wspólne cierpienie. Jedno marzenie.Jedno miasto. jedno spotkanie. czy to obróci ich życie o 180 stopni? http://we-will-always-be-together-forever.blogspot.com/
    PRZEPRASZAM ZA SPAM

    OdpowiedzUsuń
  23. super :)) najlepiej bylo gdy grali w twistera i ten moment gdy harry wrzucil ja do fontanny... :))
    bardzo fajny blog :D nie umiem sie oderwac.

    OdpowiedzUsuń
  24. hahaha według mnie najlepszy momentem było jak Liam chodził w bieliźnie Nat a Niall założył jej spodnie. xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Macie tutaj malutki teścik
    Weź karteczkę i długopis: ♥
    1. Napisz imię osoby płci przeciwnej.
    2. Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony czy żółty?…
    3. Pierwsza litera twojego imienia?
    4. Miesiąc urodzenia?
    5. Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały?
    6. Imię osoby tej samej płci.7. Ulubiony numer?
    8. Wolisz jezioro czy morze?
    9. Napisz życzenie (możliwe do spełnienia!).
    Skończone – zobacz poniżej:
    Odpowiedzi1. Kochasz tę osobę.
    2. Jeżeli wybrałaś /eś:Czerwony – twoje życie jest pełne miłości.
    Czarny – jesteś konserwatywna /y i agresywna /y
    .Zielony – twoja dusza jest zrelaksowana i jesteś osobą na luzie.
    Niebieski – jesteś spontaniczna /y i kochasz całusy i pieszczoty tych, których kochasz.
    Żółty- jesteś bardzo szczęśliwą osobą i udzielasz dobrych rad tym, którzy są w dołku.
    3. Jeżeli pierwsza litera twojego imienia jest:
    A-K – masz w sobie dużo miłości, którą ofiarujesz bliskim i przyjaciołom.
    L-R – Próbujesz cieszyć się życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie.
    S-Z – lubisz pomagać innym a twoje przyszłe życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze
    .4. Jeśli urodziłaś /eś się w:
    Styczeń – MarzecRok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz, że zakochasz się w kimś zupełnie nie oczekiwanym.
    Kwiecień – czerwiecTwój związek (uczuciowy) jest bardzo silny, będzie trwał długo i pozostawi wspaniałe wspomnienia na zawsze.
    Lipiec- wrzesieńBędziesz mieć wspaniały rok i doświadczysz dużą zmianę w życiu na lepsze
    .Październik – grudzieńTwoje życie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe, ale w końcu odnajdziesz swoją bratnią duszę.
    5. Jeśli wybrałaś /eś
    Czarny: twoje życie obierze inny kierunek, co będzie dla ciebie bardzo korzystne i bardzo cię to ucieszy.
    Biały : Będziesz mieć przyjaciela, któremu można będzie całkowicie zaufać i zrobiłby dla ciebie wszystko, ale ty możesz sobie z tego nie zdawać sprawy.
    6. Ta osoba jest twoim najlepszym przyjacielem.
    7. To jest ilość twoich bliskich przyjaciół w twoim życiu.
    8. Jeśli wybrałaś /eś:Jezioro: Jesteś lojalnym przyjacielem i kochanką /iem.Morze: Jesteś bardzo spontaniczna /y i lubisz zadowalać ludzi.
    9. To życzenie spełni się tylko wtedy, gdy wstawisz ten test do 5 innych klubów w ciągu jednej godziny. Jeśli wyślesz je do 10 klubów spełni się przed twoimi następnymi urodzinami.

    OdpowiedzUsuń