sobota, 9 sierpnia 2014

52. I miss you, w cholere !

- Natalie ?
- Ta-ak - wydukałam, niepewnie podając rękę. Lucas, co się z tobą stało! Próbowałam ukryć swoje zawiedzenie i rozczarowanie. Myślałam, że ten wieczór będzie tak samo przyjemny jak z Paulem. Cóż, może charakter ma fajny. Chłopak usiadł koło mnie.
- Piwo. - powiedział, szeroko się do mnie uśmiechając. Pomimo młodego wieku, miał niezły brzuszek. Widocznie lubi dużo jeść, no i pić piwo. Jego włosy straciły blask, nie były już tak idealnie ułożone. Zmienił się i to jak! - A więc, co u Ciebie ?
- Jest okej, jakoś daję radę. - uśmiechnęłam się lekko, popijając trunek.- A u Ciebie ?
- Nieźle się wyrobiłaś. Kto by pomyślał, że będziesz modelką. I to tak sławną. No no. - spojrzał na niego. Właśnie mierzył mnie wzrokiem, oblizując przy tym wargę. Zatrzymał wzrok na moim dekolcie. Świnia! - Zajebiście wyglądasz. Masz kogoś ?
- Ja, ja..ja ? Nie, nie mam nikogo.
- Świetnie. - powiedział, a na jego twarzy zagościł obrzydliwy uśmiech. Barman podał mu piwo. Upił dość spory łyk, po czym chuchnął mi prosto w twarz. Od razu zrobiło mi się niedobrze.
- O boże. - szepnęłam, odwracając głowę w drugą stronę.
- Czemu chciałaś się ze mną spotkać ?
- Odnalazłam twój numer, chciałam powspominać dawne czasy. - odpowiedziałam.
- Jasne. - zaśmiał się. - To kiedy druga randka, kochanie ? - usłyszałam, czując jak Lucas łapie mnie za rękę.
- Nie będzie drugiej randki. - odparłam zdziwiona.
- No przecież widzę, że Ci się podobam. Stęskniłaś się, rozumiem. - powiedział, przybliżając się do mnie.
- Mylisz się. Chciałam spotkać się i pogadać, tylko tyle! - podniosłam głos, odsuwając się.
- Nie jestem aż taki głupi. - chwycił mnie za rękę. Wyrwałam mu się. Ponownie chwycił mnie mocno za ręce, przyciągając do siebie. Pisnęłam z bólu. Patrzyłam mu prosto w oczy, próbując się wyrwać. Nagle jego ręce znalazły się na mojej talii. Nim zdążyłam wykonać jakikolwiek ruch, Lucas nachylił się i przycisnął swoje usta do moich. Zaczęłam uderzać go w klatkę piersiową, próbując się uwolnić od niego. Jednak jego uścisk był tak mocny, że nie byłam w stanie oderwać się od niego. W końcu blondyn mnie puścił. Odskoczyłam od niego.
- Dupek! - krzyknęłam. Zamachnęłam się i uderzyłam go prosto w policzek. Odwróciłam się. Po czym zaczęłam kierować się w stronę wyjścia.
- Wiedziałem, że Ci się spodoba. - usłyszałam. - Do zobaczenia na następnej randce, kochanie!

Wściekła wyszłam z pubu. Boże! To jakaś kompletna pomyłka. Jak mogłam kiedyś z nim chodzić. Wyciągnęłam telefon z kieszeni, po czym zamówiłam taksówkę. Oparłam się o budynek. Chwilę później usłyszałam dźwięk otwieranych drzwi od pubu. Nie zwróciłam uwagi kto wyszedł. Przede mną stał wysoki chłopak, z aparatem w ręce. O nie! Zrobił mi szybko zdjęcie, po czym uśmiechnął się bezczelnie.
- Mam już nawet tytuł! Zraniona Natalie Watson, leczy swoje złamane serce, szukając przygód na jedną noc. Idealnie! - powiedział. Otworzyłam buzie ze zdziwienia. To wszystko działo sie tak szybko, zdecydowanie za szybko. Z oddali zobaczyłam moją taksówkę. Odetchnęłam z ulgą. Odepchnęłam chłopaka, po czym podbiegłam do pojazdu. Wsiadłam do środka, opadając na siedzenie. Podałam kierowcy adres domu, po czym oparłam głowę o szybę. Harry, chciałabym abyś tu był. 

*Oczami Caroline*

Wybrałam numer do Maxa. Chwilę później usłyszałam jego głos w słuchawce.
- Masz te zdjęcia ? - spytałam.
- Tak, dostarczę Ci je za chwilę. Właśnie do Ciebie jadę. Do zobaczenia.
- Świetnie.

Nie musiałam długo czekać na chłopaka. Chwilę po jego telefonie usłyszałam dzwonek do drzwi. Otworzyłam je. Chłopak podał mi kopertę. Zaczęłam przeglądać zdjęcia zrobione przez chłopaka.
- Są świetne. Ile ?
- 300 GPB. - Sięgnęłam po portfel i wyciągnęłam odpowiednią sumę pieniędzy. Zapłaciłam chłopakowi, dziękując za wykonaną pracę. Wróciłam do domu. Usiadłam na kanapie i ponownie obejrzałam zdjęcia.
Zemsta będzie słodka. 

Ponownie sięgnęłam po telefon.

Cześć Harry, możemy się spotkać ? Chodzi o Natalie. To pilne! x 




WYJEŻDŻAM NAD MORZE!!!
Nie chciałam zostawiać was bez ciągu dalszego, dlatego publikuję krótki rozdział.

W KOŃCU PO 7 MIESIĄCACH NASZEJ ZNAJOMOŚCI SPOTKAM OLIWIĘ, MOJE SŁONECZKO. 649 KM NAS NIE ROZDZIELI. KOCHAM CIĘ <3


;SDJHGDSWOGUEOFGH JADE [APSFVBDKSDOBHGKSDIFGH
no także tego, trzymajcie sie!
 buziaki <3 

38 komentarzy:

  1. Super! Czyli jak wrocisz bd astepny rozdzial?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z lepszych blogów jakie czytałam! ;)
    Czekam na next! ;)
    Zapraszam do mnie: http://xzaczytanax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takim momencie skończyć :c Ale rozdział ci się udał, mimo że krótki to masz swój (nie wiem jak to nazwać) styl? sposób? pisania i piszesz tak że to człowieka strasznie wciąga :) Czekam na kolejny rozdział c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja nienawidzę Caroline! Szmata. Świetny rozdział i ten dupek.. Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny!
    Nienawidze tej Caroline!!! Mam nadzieję że Styles coś jej powie czekam na next! :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham to! <33 / Ali

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to skończysz to będę beczec w ch** :'( kocham cie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow !!! czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny czekam na nexta :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże *__*
    Rozdział świetny, zresztą tak jak wszystkie dotychczas xD
    Szkoda, że taki krótki, ale jestem wdzięczna, że i tak coś wstawiłaś, mimo, że wyjeżdzasz :*
    Jestem ciekawa co Harry zrobi, gdy dowie się o tym pocałunku Natalie, bo zdjęcia są pewnie tego pocałunku itd., a Caroline będzie chciała je pokazać Harremu xD
    Mam nadzieję, że Natalie i Harry w końcu się zejdą, bo już nie wytrzymuje -.- xD

    Tak, więc czekam na nexta i miłych wakacji! :D

    Marry.

    P.S. Jeśli masz czas i ochotę to wpadnij do mnie na bloga :D
    http://life-without-you-is-meaningless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ! Dawaj dalej... Nie nawidziłam 1D, ale teraz jak to opowiadanie przeczytałam pokochałam ich !

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Twój blog został nominowany do Libster Blog Awards :)
    Szczegóły znajdziesz
    tutaj ---------> http://imaginyo1dharry-niall-liam-zayn-louis.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.wattpad.com/65286416-so-you-can-make-me-whole-cameron-dallas-so-you-can zachęcam do czytania

    OdpowiedzUsuń
  14. www.before--sunrise.blogspot.com

    ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kto śpiewa tą piosenkę pierwszą na tym blogu ? taa coś tam perfect ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam troszkę do nadrobienia, ale zapowiada się świetnie! Bardzo mi się spodobał ten rozdział, więc przeczytam całe opowiadanie :)

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga który opowiada o dziewczynie która wstąpiła do 1D.

    girl-in-1d.blogspot.com

    Bardzo proszę, zostaw po sobie komentarz!
    Pozdrawiam
    ~Mint Candy

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię 1D,a na tego bloga trafiłam przypadkiem,ale uwierz,że tak mnie wciągnął,że się zauroczyłam.
    Będę czytać systematycznie,jest świetny. A Ty masz ogroooomny talent:)
    Bardzo bardzo by mi było miło gdybyś zostawiła coś u mnie:*
    http://oflifesusan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, zostałaś nominowana do Libster Awards. Więcej informacji na http://fuck-u-i-love-u-xxx.blogspot.com/
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie skączyłam czytać wszystkie rozdziały. Zajeło mi to kilka dni. Masz w stylu pisania coś takiego ,że mogłabym czytać to i czytać. Z karzdą minutą chce dowiedzieć się wiecej tej wspaniałej historii z niecierpliwieniem czekam na nastepny rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne, czekam na kolejny 💖

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozdział cudowny. Uwielbiam twój blog i byłoby mi bardzo miło gdybyś mnie odwiedziła http://tomlinsonn.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy następny?? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny
      Wchodcie na mojego bloga
      http://moje-one-dire.blogstop.com/?m=1
      To muj pierwszy blog

      Usuń
  23. Cudno <3
    Zapraszam do mnie ;3
    http://still-the-one-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam blagam wracaj szybko mam nadzieje ze twoj blog bedzie mnie ratowal z jesienno szkolnej depresji

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeczytałam to całe ff w jeden dzień tak wgl to w pare godzin tak się wciagnełam że nie mogłam się oderwać jedno z najlepszych ff jakie czytałam dobra karolina do rzeczy a co do rozdziału biedny harry ale jak widać na to zasłużył a natlie co ona odpieprza z tymi kolesiami spotyka się na pocieszenie czy jak pewnie nie może zapomnieć o harrym nie dziwię się jej o nim się nie da zapomnieć a teraz moje malutkie marzenie zrób coś żeby oni byli razem proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedy nowy rozdział ? :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie niedawno natrafiłam na Twojego bloga. Świetnie piszesz i nie mogę się doczekać następnego rozdziału :)
    Pozdrawiam
    http://you-and-me-laura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy następne nie mogę się doczekać! <3 Ten blog to drugi najlepszy jaki czytałam ale prooosze zrób coś aby Niall był z Amy <3 To mój ulubieniec i gdybyś mogła o nim pisać więcej byłoby super ! ;) Polecę twój blog przyjaciółce ona uwielbia blogi o One Direction i napewno jej się spodoba ! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje!
    Zostałaś nominowana do Libster Avard!
    Więcej informacji tutaj:
    http://you--will-always-be-in-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Boże te rozdziały są boskie <3 Kochamy je ! Nie możemy doczekać się następnego . Zapraszamy do nas :
    http://you--will-always-be-in-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje zostałaś nominowana do Libster Avard
    Więcej informacji tutaj
    http://the-injured-girl-and-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń