sobota, 30 sierpnia 2014

53. W miłości nigdy nie jest za późno na drugą szansę.

Rozdział dedykuję najważniejszej osobie w moim życiu - Oliwii. Dziękuje za wspaniałe 6 dni z tobą. Byłam najszczęśliwszą osobą na świecie, dzięki Tobie. Bardzo Cię kocham. Chce być z tobą już na zawsze.

*Perspektywa Harrego*

Głośno westchnąłem, odczytując smsa. Podniosłem się z łóżka, chwyciłem kluczyki od samochodu, po czym wyszedłem z pokoju. Cicho wymknąłem się z domu i wsiadłem do pojazdu. Ruszyłem w stronę domu Caroline. Po kilku minutach byłem na miejscu. Głośno zapukałem w drzwi. Zdenerwowany zagryzłem wargę.Chwilę później blondynka stała w drzwiach.
- Cześć Harry. - odwzajemniłem niechętnie uśmiech.
- To co sie stało z Natalie ? - spytałem.
- Wejdź. - powiedziała, przepuszczając mnie w progu. Niepewnie wszedłem do środka. Caroline zaprowadziła mnie do salonu. Usiadła koło mnie i sięgnęła po torebkę. Wyciągnęła z niej kupkę zdjęć. - Proszę. - podała mi je, zakładając ręce na klatkę piersiową. Przeniosłem wzrok na zdjęcia. Na każdym z nich była Natalie z jakimś facetem. Na kolejnych zdjęciach było widać jak mężczyzna całuje ją.
- Skąd je masz. - wysyczałem. - Co to za facet ?
- Pomyślałam, że powinnam ci je pokazać. Nie mam pojęcia kto to. Chyba Ci dalej na niej zależy, z tego co widzę. - spojrzałem na nią. - A jej na tobie niestety nie. Szuka jednorazowych przygód, próbuje Cie ośmieszyć w oczach całego świata. Naprawdę tego nie widzisz ?
- Przestań. Natalie taka nie jest. To na pewno pomyłka.!
- Wczorajsze spotkanie też było pomyłką ? Dziś kolejny facet, jutro następny. Puszcza się!
- Przestań! - krzyknąłem, wstając z kanapy. Jednym, szybkim ruchem chwyciłem zdjęcia po czym ominąłem blondynkę i wyszedłem z mieszkania. Wściekły wsiadłem do samochodu, wcisnąłem pedał gazu i skierowałem się w stronę domu Natalie.

*Kilka minut później*

Ściskając kurczowo zdjęcia w ręce, zapukałem w drzwi. Sekundę później w progu stała Natalie, zaskoczona moim widokiem. Wystawiłem przed nią zdjęcie, na którym całuje się z jakimś kolesiem.
- Harry, to nie tak! - powiedziała, zakrywając rękami twarz.
- A jak, co ? - spytałem, drżącym głosem. Czułem, że za chwilę się złamie i zacznę płakać. - Tak bardzo się na Tobie zawiodłem, Natalie. - pokiwałem głową, zagryzając wargę. Spojrzałem na nią. Dostrzegłem spadającą łzę na policzku. - Bo widzisz, ja nadal bardzo Cię kocham. I doskonale o tym wiesz. Próbujesz się zemścić na mnie, sprawić mi ból ? Bo jeżeli o to Ci chodzi, to dopięłaś swego. Gratuluję. - szepnąłem, rzucając w nią zdjęciami.
- Harry..- usłyszałem. Nie obróciłem się. Przyśpieszyłem kroku aby jak najszybciej znaleźć się przy aucie. Wsiadłem i szybko odjechałem, chcąc jak najszybciej pozbyć się Natalie Watson z mojego życia.
Wcisnąłem pedał gazu, po czym ruszyłem. Jechałem szybko, nie zwracając uwagi na zasady bezpieczeństwa. Uliczki po których jechałem były puste, dlatego pozwoliłem jechać troszkę szybciej niż zazwyczaj. Tylko troszkę...
Po kilkunastu minutach wylądowałem na obrzeżach Londynu. Wjechałem na stary most. Zaparkowałem auto na poboczu, po czym wysiadłem z pojazdu. Po kilku minutach siedziałem na zimnym asfalcie z opuszczonymi nogami w dół. Nie martwiłem się, że ktoś może tędy jechać. O tej porze samochód to naprawdę rzadkość.
Westchnąłem głęboko. Przez moją głowę przelatywały różne, straszne myśli. Co by było gdybym skoczył ? Przecież już raz chciałem i prawie by się udało...no właśnie, prawie. Zawdzięczam życie Niallowi, a tak wobec niego się zachowuje. Niezły przyjaciel ze mnie, nie ma co. Nie mogę skoczyć, nie nie nie. Nie mogę tego zrobić chłopakom, Natalie, fanom i rodzinie. Harry, uspokój się.
Przejechałem językiem po ustach i poczułem słony smak. Nareszcie znalazłem idealne miejsce na wyrzucenie wszystkich swoich uczuć. Powinienem częściej tu przyjeżdżać. Pięknie tu. Lampa oświetlała moją twarz. Dookoła były drzewa. Pusto i ciemno. Idealne miejsce dla mnie.

*Oczami Natalie. 2 godziny później*

Wjechałam na obrzeża Londynu. Jeżeli tu go nie będzie, to naprawdę się poddaje. Byłam u chłopców, w pobliskich pubach, u Eda i nie znalazłam Harrego. Stwierdziłam, że obrzeża Londynu będą ostatnim miejscem, w którym znajdę Harrego.
Jechałam z dużą prędkością, chcąc jak najszybciej znaleźć się na miejscu. Po chwili na szybie dostrzegłam krople deszczu. Im bliżej byłam celu, tym bardziej podało.
- Świetnie. - szepnęłam, zaciskając zęby. Harry, błagam! Musisz tam być.
Na miejsce dojechałam po kilku minutach. Z daleka dostrzegłam postać siedząca na moście. Zaparkowałam samochód na poboczu, po czym niepewnie podeszłam w stronę mostu.
- Harry ? - krzyknęłam. Podeszłam bliżej. Deszcz mocno padał, więc wystarczyło kilka sekund abym cała była mokra. Zatrzymałam się na środku. Osoba siedząca na moście odwróciła twarz. To Harry.
- Co tu robisz ? - usłyszałam. Pociągnął nosem. Płakał ?
- Szukam Cię idioto ? - spytałam, podchodząc bliżej.
- Idź stąd, chce być sam.
- Nie zachowuj się jak dziecko, porozmawiaj ze mną. - powiedziałam spokojnie.
- Nie chce z tobą rozmawiać.
- Daj mi to wytłumaczyć! - podniosłam głos.
- Co tu jest do tłumaczenie, huh!? Wszystko jest na zdjęciach. Wczoraj jakiś facet, dziś kolejny, a jutro jeszcze jeden. Nieźle się bawisz, nie ma co. - prychnął.
- Kurwa. - mruknęłam cicho. Usiadłam koło Harrego, zakładając ręce na klatce piersiowej. - Dasz mi to wszystko wytłumaczyć ?
- Masz 5 minut. - syknął. Wzięłam głęboki oddech, zagryzając wargę.
- To.. cóż. Dziękuje. To może zacznę od początku. - przeczesałam palcami włosy, głośno wzdychając. - Znalazłam swój stary..pamiętnik. Tak, pamiętnik. Opisywałam w nim chłopaków, z którymi się umawiałam, albo którzy mi się podobali. Znalazłam go jak byłam u rodziców. I z ciekawości go przejrzałam. Były numery telefonów, więc zadzwoniłam i umówiłam się z nimi. Kolacja z Paulem była świetna. - prychnął. - Ale Lucas to kompletny nie wypał. Te zdjęcia..to właśnie z nim byłam wtedy w pubie. Przystawiał się do mnie, jak boga kocham! - powiedziałam, kładąc dłoń na sercu. - To on pierwszy mnie pocałował. A potem nie chciał puścić. I nagle ktoś zrobił zdjęcie.. i nie wiem jakim cudem to się dostało prosto do twoich rąk.- powiedziałam, spuszczając wzrok.
- Caroline..- wyszeptał. Spojrzałam na niego zaskoczona.
- Myślisz, że to ona wyjęła tego fotografa?
- Nie mam pojęcia. - wzruszył ramionami, patrząc na mnie. - To od niej dostałem zdjęcia. Mówiła, że się puszczasz. Że umawiasz sie z chłopakami, mając mnie w dupie. A ja tyle jestem w stanie dla Ciebie zrobić.- westchnął.
- Uwierzyłeś jej ? - spytałam, drżącym głosem. Poczułam łzy zbierające się w moich oczach. Dobrze, że nadal padał deszcz, przynajmniej nie było widać, że płaczę.
- Tak..przepraszam.- wyszeptał. Spojrzałam na niego. Zagryzał wargę. Spuściłam wzrok, bawiąc się palcami. Po chwili poczułam jego ciepłą dłoń na policzku. Podniosłam wzrok na niego. Nasze spojrzenia się spotkały. Uśmiechnęłam się lekko, Harry zbliżył się. Patrzyliśmy sobie prosto w oczy, kiedy nagle poczułam jego usta na swoich. Odwzajemniłam pocałunek. Niesamowite uczucie wiedząc, że osoba dla której poświęcasz się każdego dnia w całości jest przy tobie i kocha Cię tak, jak ty ją. - Tęskniłem za Tobą, w cholere mocno. - objął mnie. Położyłam ręce na jego szyi, wtulając się bardziej. Poczułam jego zapach. - Tak bardzo cieszę się, że jesteś tu ze mną. - powiedział, głaszcząc mnie po policzku. Znowu patrzyliśmy sobie w oczy. - Nie wiem co bym bez Ciebie zrobił, jesteś połową mojego serca. Bardzo Cię kocham Natalie. Dni bez Ciebie to był koszmar. Nie zostawiaj mnie już nigdy więcej. Nie umiem bez Ciebie żyć. - powiedział, po czym ponownie złożył czuły pocałunek na moich ustach.
- Ja też Cię kocham Harry. Już nigdy Cię nie zostawię, obiecuję. Jesteś wszystkim, czego potrzebuję aby być szczęśliwa. - odpowiedziałam, wtulając się w niego. - Nagle Harry podniósł się z ziemi, po czym podał mi rękę. Zaskoczona chwyciłam jego dłoń, po czym wstałam.
Harry splótł nasze palce, po czym delikatnie zaczął nami kołysać. Po chwili z jego ust usłyszałam znaną melodię.

 So your friends been telling me
You've been sleeping with my sweater
And that you can't stop missing me 

Zaśpiewał, patrząc mi prosto w oczy. Zaśmiałam się. 

Bet my friends been telling you
I'm not doing much better
'Cause I'm missing half of me

And being here without you
It's like I'm waking up to

Only half a blue sky
Kinda there but not quite
I'm walking 'round with just one shoe
I'm a half a heart without you
I'm half the man, at best
With half an arrow in my chest
I miss everything we do
I'm a half a heart without you

Moje policzki przybrały różowego koloru. Harry kołysał nami w rytm piosenki. Zawiesiłam ręce na jego szyi, zamykając oczy. Wsłuchiwałam się w jego głos. Na mojej twarzy widniał szeroki uśmiech. Po raz pierwszy od dłuższego czasu byłam naprawdę szczęśliwa. Po skończonej piosence Harry chwycił mnie na ręce, po czym obrócił się kilka razy. 


Kiedy poczułam jak moje stopy odrywają się od ziemi, pisnęłam, chwytając się mocniej Harrego. W końcu chłopak postawił mnie na ziemie i ponownie złączyliśmy nasze usta w czułym, słodkim pocałunku. 
- Pora wracać do domu kochanie. - powiedział. 

*Oczami Harrego. W domu chłopców* 

Wyciągnąłem z kieszeni klucze do domu, po czym cicho otworzyłem drzwi. Zaprowadziłem Natalie do sypialni, dając jej również suche ciuchy do przebrania. Brunetka zajęła łazienkę, natomiast ja przebrałem się w pokoju. Rzuciłem się na łóżku, patrząc na zegarek. W pół do drugiej, świetnie. Jutro mam koncert, wypadałoby gdybym był wypoczęty. Pieprzyć to! Właśnie odzyskałem kobiete swojego życia, byłbym idiotą martwiąc się o jutrzejszy koncert. Jestem taki szczęśliwy.
Po chwili drzwi od łazienki się otworzyły i stanęła w nich Natalie. Podniosłem się i oparłem na łokciach. Chryste panie! Przeczesałem palcami swoje włosy, głęboko wzdychając. Na mojej twarzy pojawił się szeroki uśmiech. Dzięki Ci Boże, że dałeś mi taką kobietę. Anioł! Natalie miała na sobie tylko moje bokserki i moją dużą bluzkę. Jej włosy były mokre i posklejane, a uśmiech na twarzy, najszczerszy jaki kiedykolwiek widziałem. Podniosłem się i podszedłem do brunetki. Ręce położyłem na jej biodrach i wpiłem się w jej słodkie usta. Moje ręce powędrowały w dół, ściskając jędrne pośladki dziewczyny. Zaprowadziłem Natalie w strone łóżka, rzucając ją na niego. Usiadłem na niej delikatnie, obdarowując jej szyję słodkimi całusami. Zapowiada się cudowna noc.



Kiss me like you wanna be loved
You wanna be loved
You wanna be loved
This feels like falling in love
Falling in love
We're falling in love




Morze, morze, morze. Moja cudowna Karwia. Nigdy jej nie zapomnę. Oliwia - wiem, że to czytasz. Dziękuje za wspaniałe wakacje. Kocham Cię tak bardzo, boże. Jesteś moim słodziaczkiem. Mam nadzieję, że rozdział Ci się podoba. Starałam się, no :( 
Kocham Cię wariacie <3 



Przepraszam, że tak późno dodaję (znowu) Nie umiałam się zebrać jakoś żeby napisać nowy. 
Mam nadzieję, że się podoba. 
Przepraszam za błędy.

Szkoła, szkoła, szkoła. Pełno skurwieli na każdym kroku. Nie dam sobie rady, czuje to.
Trzymajcie się xx 

54 komentarze:

  1. aaaaaaaaa........... co tu się właśnie stało???!!! W końcu są razem, o tak ! Doczekałam się. Kocham Ciebie i tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + zapraszam do mnie http://revenge-harry-fanfiction.blogspot.com/ dopiero zaczynam ;)

      Usuń
  2. Ha! Jestem pierwsza! Nigdy nie zwatpilamw twoje opowiadanie! Jest cudowne
    Kocham cie i nie moge sie doczekac tego co przyniosa kolejne rozdzialy.
    Do nastepnego ;******
    P.s. wpadnij czesem do mnie, zostalas nominowana tam do libster awards fuck-u-i-love-u-xxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww <3
    Megastycznie cudownie piękne ! <3
    Zapraszam do mnie ;3
    http://still-the-one-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty <3 <3 <3
    TAK Natalie i Harry razem
    Jak ja na to czekałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Opisz co robili :D hehe boski! *0* kc <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Super <3 Mam nadzieje ,że przeczytałaś ostatni komentarz na tamtym opowiadaniu od anonima chodzi o Nialla i o Amy <3 Prosze zrób żeby byli razem i to zrobli było by bosko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Wreszcie sie zeszli <33 Z niecierpliwością czekam co będzie sie działo dalej ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie sb uswiadomilam ze jestem zakochana weszlam na bloga zajebiscie jest nowy rozdział jest 4:45 ale musialam przeczytać przeczytalam i stwierdzamy ze moje szczęście kurwa się kończy jest koniec wakacji moje kochanie wyjeżdża niebawem zaczyna się sql NW czy dam sb rade w sql postaram się nie dac im zgnoic uswiadomilam sb ze niebawem stracie to wielkie szczęście najlepsze a zarazem najgorsze co mnie spotkało w życiu jak dotychczas Hazz i Nat się zeszli a ja się rozstane jak ja ogarne ponad rok znowu , moje szczęście szkoda ze moje życie to nie te opowiadanie cieszę się z Hatalie ^^ teraz Niall i Amy <3 Dawaj szybko next zajebista jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zeszli się razem <3 kocham tego bloga czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybaczam ci z nawiązką oddałaś w tym rozdziale czas w którym nie pisałaś :) rozdział genialny po prostu brak mi słów szczególnie wzruszyłam się w momencie kiedy się pogodzili =) czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przejmuj się ilością czasu :) Ja sama nie mogę się zebrać od dwóch tygodni :| Twój nastrój spowodowany szkołą jest zrozumiały dla każdego ;D Co do rozdziału, jest świetny! Dziękuję za twój poświęcony czas nad każdym rozdziałem i czekam na next'a. Powodzenia w szkole i weny ;3 / Ali

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej! Hatalie 4 ever!! Kocham! W końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham twoje opowiadanie <3 Czekam na następny rozdział <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny rozdzial!!!!! A co do sql to wiem co czujesz bo mam to samo xd takze powodzenia ci zycze!! I daj szybko nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rozdział, czekam na następny (P.S. jak ja nie cierpię jak rozdziały się tak kończą)...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana do LA więcej informacji tutaj : http://onedirectiongirlss.blogspot.com/2014/09/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudooo XD kiedy nastepny rozdzial?

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy następnee !?

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaynnizaynmalikblog.blogspot.com - zerkajcie czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też byłam na wakacjach w Karwi :) jeżdżę tam co roku ;) w jaim pensjonacie byłaś? Ja zawsze zatrzymuję się w Veronie :D ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno... czekamy na next :) masz mega talent :*

      Usuń
  22. Cudowne :* kocham cb i twoje opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny :) czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże, zakochałam sie w twoich opowiadaniach :D chciałabym żeby Amy była z Naillem, żeby Harry ożenił sie z Natalie, moze jeszcze jakiś dzidziuś... :) jak sadzisz?

    Życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje opowiadania są cudowne, kocham je jak czekoladę i chcę ich więcej, więcej i więcej... :D//pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej :* wspaniały rozdział, oby tak dalej. Nie martw sie szkolą, ja tez balam sie poczatku roku ponieważ poszlam do nowej szkoly i nikogo nie znałam. Pierwszy dzień był okropny, chcialam uciec z tamtond :( ale dalam radę teraz mam duzo znajomych i lubię tam chodzić :) Mam nadzieję, ze podzielisz się ze mną jak tam w szkole :) wydajesz sie byc wspaniałą osobą i z pewnością masz wiele przyjaciół :)
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  27. Super opowiadanie :) Zapraszam do siebie ~ http://diferentquestion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne opowiadanie :) jeszcze nigdy nie czytałam czegoś tak cudownego :) przeczytałam wszystkie rozdziały w jeden dzień :) nie znamy się, ale już Cię Kocham :* xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. http://coprzyniesienamjutro.blogspot.com/ <-- zapraszam :) dopiero zaczynam mam nadzieje że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. PERFECT :* czytam to setny rqz i nie mogę sie doczekać, kiedy nastepny... :) SZYBKO!!!!!!!! Proszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. next plis :))) <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam, Kochana ;*

    Co prawda na Twojego bloga trafiłam całkiem niedawno, zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Zaczęłam czytać i czytać, aż nagle pochłonęłam wszystkie rozdziały. Sama nawet nie wiedząc kiedy. Nie mogłam się od nich oderwać. Masz naprawdę świetny styl i ciekawe pomysły, dlatego, z ogromną niecierpliwością, oczekuję na kolejny rozdział ^^
    Co do Harrey'ego i Nathalie, mam nadzieję, że ich szczęście nie jest jedynie chwilowe i nie pozwolą nikomu zniszczyć tego, na wspólnie pracowali. I jeszcze Caroline... Obawiam się, do czego ona może być zdolna, aby tylko ich rozdzielić :/
    Okej, nie przeciągając dłużej, czekam na next ;3

    Pozdrawiam i życzę weny,
    Little things <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Proszę... dodaj w końcu kolejny :) kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiem czy czytasz blogi o siatkarzach,bo o tym nie napisałaś, ale chciałabym cię zaprosić do odwiedzenia mojego opowiadania. Jeśli ci się spodoba, to może wpadniesz na dłużej?

    Moja historia opowiada o parze dorosłych ludzi, którzy wbrew sobie i swoim uczuciom z dnia na dzień coraz bardziej się od siebie oddalają. Liczne kłótnie, treningi i osoby z niezbyt przyjaznymi zamiarami sprawiają, że Ellie i Matt z bliskich sobie osób stają się wrogami. W obliczu niebezpieczeństwa muszą na nowo sobie zaufać. Czy im się to uda? Czy odbudują uczcie sprzed lat?

    Co będą w stanie poświęcić dla dobra drugiej osoby? Życie?


    Zapraszam na siódmy rozdział "Trust No One"

    www.fall-in-love-with-volleyball.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. daj nexta please!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Proszę, proszę, proszę, proszę, proszę, proszę, proszę, proszę, proszę, proszę, proszę, proszę [...] dodaj koleny ♡♥♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Długo jeszcze??? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne opowiadanie, jeżeli chciałabyś mieć do niego niesamowity zwiastun zapraszam na strone http://zwiastuny-dla-blogow.blogspot.com/ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Proszę Cię dodaj w końcu kolejny rozdział, bo zwarjuje ◇.● ★♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Głupieje bez tego opowiadania proooooooszę dodaj rozdział: * ~ Nancy

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie trzymaj nas dalej w niepewności, proszę :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Cu-do-wne!!! Dodaj koleny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wchodzę ta twojego bloga od 2 miesięcy i nic :( czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  44. K***a czemu do cholery jasnej nic nie ma?!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. O matko!
    Czytałam twojego bloga w tamtym roku i bardzo mi się podobał... niestety wtedy to skończyłam, ponieważ codziennie wchodziłam z nadzieją, że jest nowy rozdział a tam nic.. i nic.. i nic... w końcu pomyślałam "pewnie przestała pisać, albo chce zawiesić bloga.." więc nawet usunęłam go z zakładek.
    I dziś szukałam czegoś nowego do czytania i znów trafiłam na twoje opowiadanie i pomyślałam, że o nie może być przypadek!<3
    tylko usłyszałam tę muzykę i od razu przypomniało mi się to co kiedyś czułam czytając to wszystko... to wróciło!:*
    Teraz jest niesamowicie, na prawdę RYCZAŁAM jak czytałam, naprawdę RYCZAŁAM JAK GŁUPIA!!<3 I za to wielki szacun! I jeszcze ta muzyka... no chyba się zakochałam!:)

    Proszę... naprawdę błagam z całego serca.. napisz nowy rozdział. <3
    Tyle osób na to czeka.. PROSZĘ!
    Mam nadzieję, że troszkę cię zmotywowałam:)

    I tak dla jasności, opowiadanie wróciło na swoje stare miejsce. Czyli ulubiony pasek zakładek, w którym jest wszystko 'co kocham' haha <3
    Proszę, trzymaj się! :*
    Pamiętaj! Czekamy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Podasz nazwę pierwszej piosenki? <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Proooooooszę dodaj następny ;3

    OdpowiedzUsuń