niedziela, 16 listopada 2014

55.I nawet najgłupsze rzeczy, kiedy jesteś zakochany, zapamiętujesz jak coś najpiękniejszego. Bo ich prostoty nie da się porównać z niczym innym.

*Perspektywa Natalie*

- Wychodzicie, szybko! - krzyknął jakiś mężczyzna, po czym chwycił Louisa za rękę i wyciągnął go z samochodu. Chwilę później otoczeni kilkoma ochroniarzami zmierzaliśmy do wejścia. Wszystko działo się szybko z uwagi na to, że przed areną było mnóstwo fanek, co wiązało się z tym, że było niebezpiecznie. Przez cały ten czas trzymałam Harrego za rękę.

*Oczami Harrego*

- Chłopaki. Chodźcie, muszę z wami pogadać. - powiedziałem.
- Coś się stało ? - spojrzałem na Natalie, która miała przestraszony wyraz twarzy.
- Nic strasznego, spokojnie skarbie. - odpowiedziałem, uspokajając ją.
Razem z chłopakami wszedłem do innego pomieszczenia. Zamknąłem drzwi, upewniając się, że nikt za nami nie szedł.
- Chryste Harry, co jest ? - spytał Liam. Z kieszeni mojej marynarki wyciągnąłem czerwone pudełeczko. Miny chłopaków były bezcenne.
- O kurwa. - powiedział Louis.
- Jesteś pewny ? - spojrzałem na Nialla.
- Jak cholera. - odpowiedziałem.- Kurde chłopaki. Kocham ją. Chce żeby była moja. Chce spędzić z nią resztę życia.
- Do dzieła chłopie. - Liam poklepał mnie po ramieniu.- Zadzwonie do Sophii przyjedzie tu.
- El powinna być za chwilę. - Lou uśmiechnął się szeroko, po czym wszyscy opuściliśmy pomieszczenie.

*Perspektywa Natalie*

Zrobiłam zdjęcie Liama, który trzymał mikrofon w ręce i dodałam je na twittera z podpisem : "Koncert czas zacząć!"
Ochrona zaprowadziła mnie do miejsca, w którym miałam spędzić koncert, m.in. boczne trybuny. Chwilę później dołączyły do mnie Eleanor i Sophia. Byłyśmy bardzo zaskoczone tym, że chłopcy postanowili zaprosić nas. No cóż, bawmy się!

*
- Jak się bawicie !? - krzyknął Niall. Wystarczyła sekunda żeby wszystkie dziewczyny zaczęły piszczeć i i machać rękami. Uśmiechnęłam się na sam widok, po czym sama zaczęłam piszczeć. Chłopcy świetnie czują się na scenie, mają wielki talent i nie dziwię się, że mają tyle fanek. Przez cały koncert ciągle tańczyłyśmy i śpiewałyśmy z nimi.
- Dziś. Dziś jest specjalny koncert. - wszyscy zaczęliśmy piszczeć kiedy Harry zaczął mówić. - Otóż. Jest to ostatni koncert w UK, potem jedziemy do innych krajów. Kto jest podekscytowany ? - znowu piski. - Ale jest również wyjątkowy z innej okazji.- Harry uśmiechnął się szeroko. Zaczął iść w stronę mojego sektora, a wszystkie dziewczyny zaczęły piszczeć i wyciągać ku niego ręce. - Jest tu ze mną ktoś, ktoś bardzo wyjątkowy. - otworzyłam buzie ze zdziwienia. - Natalie, skarbie. - usłyszałam. Dziewczyny znowu zaczęły piszczeć, a w tle słyszałam śmiech Nialla. Harry podszedł do barierki i spojrzał na mnie. Nie, błagam. Tylko nie to. Jednym ruchem ręki dał znać ochroniarzowi, aby zaprowadził mnie na scene. Zdenerwowana obrzuciłam wzrokiem Harrego, jednocześnie błagając go aby przestał. On tylko się uśmiechnął szeroko, po czym wrócił do chłopaków.
Zdenerwowana i jednocześnie wystraszona szłam przed ochroniarzem. W końcu dotarłam na scenę. Niall szybko do mnie podbiegł i mocno mnie przytulił. Byłam tak strasznie zaskoczona.
- Niall, co sie dzieje. - szepnęłam.
- Ciii. - zaśmiał się, a wraz z nim cała arena.
Światło padało na mnie i na chłopców. Spojrzałam przed siebie. Tysiące fanek nagle ucichło. Czułam, że każda z nich obserwuje każdy mój ruch, jednocześnie chcąc mnie zabić. Natalie, opanuj się.
Spojrzałam na Harrego, który tak słodko się do mnie uśmiechał.


Nie mogłam się oprzeć jego urokowi i odwzajemniłam uśmiech.
- Cześć. - usłyszałam. Spojrzałam na niego.


- Cześć. - odpowiedziałam. Spuściłam wzrok czując, że się rumienię. Harry odwrócił się do tłumu.
- Cóż..- zaczął.- Nawet nie wiem co mam teraz powiedzieć, mój plan poszedł się pieprzyć. - zaśmiał się, drapiąc się po karku. Spojrzałam na niego. Widać było, że się denerwuje.
 - Pewnie zastanawiacie się dlaczego Natalie tu stoi - podszedł do mnie bliżej. - Natalie kocham Cię. - powiedział. Tłum wybuchł piskiem. - Ja wiem, że jesteśmy młodzi. Oboje jesteśmy sławni. Jeszcze dużo przeszkód przed nami. Ale wiesz co. To z tobą chce te przeszkody pokonywać. - tłum zrobił głośno "aww" Uśmiechnęłam się szeroko. Harry podszedł jeszcze bliżej. - Moja mama zawsze powtarzała, że jeżeli kiedyś znajdę dziewczynę i będę chciał się jej oświadczyć, to muszę to zrobić przy rodzinie. I to jest właśnie moja rodzina. - pokazał ręką na fanki, które zaczęły piszczeć. Widziałam, że niektóre płaczą i nie mogą uwierzyć, że to sie dzieje. - Więc Natalie. - spojrzał w moje oczy. Chwycił mnie za jedną rękę. - Nasze rozstanie pokazało mi jak bardzo Cię kocham. Nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie. Jesteś moim szczęściem, sensem życia, moją siłą. Chcę już na zawsze być z tobą. To przy tobie chce się budzić, przy tobie zasypiać. Z tobą się zestarzeć. - poczułam jak łzy spadają po moim policzku. Zakryłam buzie ręką. - Jestem połową serca bez Ciebie. - zaśpiewał. W całej arenie było tak cicho, że każdy mógł usłyszeć jak pociągam nosem. Nagle Harry klęknął. Wyciągnął z kieszeni marynarki czerwone pudełeczko, po czym je otworzył.


Odwróciłam głowę w bok, wybuchając płaczem.
- Czy uczynisz mnie najszczęśliwszym mężczyzną na świecie i zgodzisz się zostać moją żoną ? - zapytał. Spojrzałam na niego. Kiwnęłam delikatnie głową, przecierając oczy. Arenę ogarnął wielki pisk. Uśmiechnęłam się kiedy zobaczyłam jak Harry nakłada pierścionek na mój palce. Kiedy wstał od razu rzuciłam się na niego, mocno go tuląc.
- Kocham Cię tak bardzo. - szepnęłam, po czym złączyłam nasze usta. Oderwałam się od Harrego i zobaczyłam spadające konfetii.


Chwilę później chłopcy przyszli i zrobiliśmy grupowy uścisk.
- To jeszcze nie koniec. - zaśmiał się Harry. - Chłopcy. - kiwnął głową. Po chwili usłyszałam znaną mi melodie. Moje oczy ponownie zapełniły się łzami. Chłopcy zaczęli śpiewać "Half A Heart" a Harry odłożył na bok mikrofon. Pochylił się nade mną i wyciągnął ku mnie rękę. Chwyciłam ją, kłaniając się. Zaśmialiśmy się. Jedną rękę położył na mojej talii, a drugą chwycił moją dłoń. Zaczęliśmy tańczyć w rytm piosenki. Fanki wyciągnęły telefony i zaświeciły lampy. Arena wyglądała cudownie.



Wpatrywałam się w oczy Harrego.Na moich ustach widniał szeroki, szczery uśmiech. Po policzkach spływały łzy.
Cholera! Kocham tego faceta! Czy mogłam sobie wymarzyć lepsze oświadczyny? Nie, zdecydowanie nie. W końcu uzyskałam odpowiedź na moje pytanie. Nie muszę już szukać swojej pierwszej miłości. Jest ona tuż na wyciągniecie ręki.






tak romantycznie :) 

53 komentarze:

  1. Genialny rozdział ! Na reszcie będą razem ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aa.. ale słodki to było.. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwwww :** ale słodko super roździał

    OdpowiedzUsuń
  4. awwww kocham to ;** <3 <3 <3
    Czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo jak słodko *.* <3 genialny rozdział ;)) czekam na next i weny życzę ;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa ! loffee kiedy nn?! zarąbisty rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny. *-*
    Bardzo mi się podoba terść i język jakim się posługujesz. :)
    Na pewno wpadnę tu jeszcze nie raz. :*
    Pozdrawiam i weny Ci życzę. ;)

    Zapraszam do siebie na 3 rozdział: opowiadanie-dree.blogspot.com
    Zachęcam do przeczytania i skomentowania w wolnym czasie. :3

    /Dree.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak chce ;ooo Wspaniały rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie i cudowne są te odcinki, bardzo podoba mi się Twoje opowiadanie! ;)
    Zapraszam do mnie: story-abaut-johnny-depp.blogspot.com/?m=0
    Ja z kolei piszę o filmowej gwieździe... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko *-*
    Ryczę ;c
    ---
    Zapraszam do mnie też ;3
    http://still-the-one-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Osz kurde, rozpłakałam sie xd nie no genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne <3
    http://agataisandraopowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś świetna! Twój blog jest po prostu...sfsgkdnjgfnj <3 Pisz dalej i oby jak najwięcej! Kocham cię, jesteś super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ohhhh... kurde, takie romantyczne:')
    Zazdroszczę im takiej miłości <3
    I jeszcze do tego ta muzyka... Piszesz mega, nie będę się wysilać tylko po to by komentarz był długi, bo to co chcę ci przekazać zmieści się spokojnie w jednej linijce, a więc:
    ZAJEBIŚCIE PISZESZ I NIC TEGO NIE ZMIENI.:*
    Serio, to wszystko jest takie .. ughh.. nawet nw jak to nazwać haha:)
    Dobrze, że komentarze cię zmotywowały i mam nadzieję, że będziesz pisać tak często, jak to tylko możliwe.
    Muzyka jest świetna, opowiadanie genialne.. Czego chcieć więcej?

    +jaka jest pierwsza nutka? Proszę o tytuł:))

    Tak ogólnie, to jest super i czekam na nexta, powodzenia w pisaniu<3

    OdpowiedzUsuń
  15. GENIALNE ♥ Przeczytałam cały blog w 2 dni. Proszę, pisz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny rozdział !!! Byłoby mi bardzo miło jakbyś zajrzała na mojego bloga. http://lovemethat.blogspot.com/
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny :D , Zajrzysz? Było by mi bardzo miło :)
    http://agataisandraopowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże płacze (ze szczęścia oczywiście) ..
    Znalazłam tego bloga niedawno i w kilka dnia przeczytałam każdy rozdział. Jestem pod wielkim wrażeniem tego jak piszesz. :D
    Blog jest po prostu cudowny, doskonały i no po prostu nie można określić tego jak mi się podoba to ff. :*
    Julia <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kiedy następny

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny rozdział i zapraszam do przeczytania mojego opowiadania
    http://www.wattpad.com/story/27422316-legal-hangover
    Trzy przyjaciółki prawniczki
    poznają trzech przystojnych
    24 latków, dla których
    sala sądowa to szara codzienność.
    Czy po ich spotkaniu życie Ariany Lilly i Niny zmieni się? Na pewno. Ale czy na lepsze?
    Przekonacię się czytając Legal Hangover.
    ( Ariana grande Lilly Collins Nina Dobrev Zayn Malik Liam Payn Ian Somerhalder)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twój Blog jest genialny. Od 3 dni czytam twoje wpisy i nie mogę się doczekać na kolejne. Przez ciebie poszłam spać dopiero o 5 nad ranem :D. Mam nadzieje że kolejny rozdział pojawi się za nie długo. PS:Kocham cię czytać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. slodkooo *U*
    kiedy next? ;]]

    OdpowiedzUsuń
  24. http://soitisdifficulttoforget.blogspot.com/ Dopiero zaczyna,i chciała bym was zaprosić,i prosić o opinie. Dream..

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny rozdział. Strasznie mi się podoba. Bardzo romantyczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny rozdział..! Aww.. Jaki Harry jest romantyczny!! Czekam nn. Zapraszam do mnie dopiero zaczynam never-toogether.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. O nie, nie, nie, nie... Nie pojawiła mi się strzałka na przejście do kolejnego rozdziału, a tak się wczytałam. Wspaniale piszesz. Kocham ciebie i twoje opowiadanie!! Nareście są razem. Mówiłam już że kocham twojego bloga? Tak? A to powiem jeszcze raz. KOCHAM TWOJEGO BLOGA! Ja żyję tym opowiadaniem. Gdy w nim ktoś płacze, to ja też pod razu ryczę. Jestem uczuciowa xd Nawet ostatnio sobie czytam i płaczę i nagle do pokoju wchodzi mama pytając co się stało. I ja takie coś:
    -B-bo. Harry. C-chciał. S-się. Zabić- normalnie szlochałam, bo nie dało się tego nazwać płaczem. A moja mama zaczęła się śmiać xd Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Yey. Tyle emocji. Wow, to było naprawdę coś! �� Hm, może już to pisałam ale i tak gratuluję talentu ^^ Czytam go czasami od nowa i za każdym razem czuje to coś :3 Czekam na next'a. Trzymaj się ��/Ali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki jest tytuł 1 piosenki z playlisty? Nie chce się włączyć :/

      Usuń
    2. Mam tak samo jak ty :* Ja żyję tym dziełem <3

      Usuń
  29. Awwwww *_* Jak słodko ... <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałaś nominowana do Liebster Awards
    Więcej informacji tutaj:http://revenge-harry-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. zostałaś nominowana do Liebster Award :)
    http://angels-love-1d.blogspot.com/p/nominacje-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej! Zapraszam na moje opowiadanie http://www.lovemeharderharry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. słodkie :*
    theeternalkids.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dawaj kolejny rozdział :) normalnie kocham ten blog :) przeczytałam już cały blog i nie mam już co czytać :) ktoś mi ten blog polecił i okazało się że jest zajebisty :) czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  35. http://pogonzazemsta.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest super zapraszam do mnie na super dziwną historię o miłości z udziałem 1D :D
    http://niespotykanahistoriaodziwnejmilosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jest super zapraszam do mnie na super dziwną historię o miłości z udziałem 1D :D
    http://niespotykanahistoriaodziwnejmilosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. So sweeet :3
    Ten blog jest przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. So sweeet :3
    Ten blog jest przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Prosze, niech się pojawi kolekny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Super rozdział zapraszam do siebie http://power-1d.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  42. Kom wyżej. Ogarnij się -.-

    OdpowiedzUsuń