piątek, 14 sierpnia 2015

Nowe Opowiadanie! :)

                                                                    Witajcie.
Dawno mnie tu nie było, tak wiem. Nareszcie zdecydowałam się na kolejne opowiadanie również z Harrym, mam do niego cholerną słabość. Tym razem będę pisała na wattpadzie, więc zapraszam wszystkich serdecznie.

LINK - https://www.wattpad.com/story/47114944
NAZWA - Dark Cloud
Jest również dostępny Trailer, do którego link znajduje się na wattpadzie.


Mam nadzieję, że nie jesteście źli, że zakończyłam tamto opowiadanie. Mam również nadzieję, że z wami wszystko okej i ktoś jeszcze odwiedza tego bloga. 
                         Nie zapomniałam kochać moje lolanators <3

TAK WIĘC SERDECZNIE ZAPRASZAM NA NOWE FANFICTION ! ;) x

4 komentarze:

  1. Nie będzie epilogu tego opowiadania?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać jak kochasz swoich czytelnikow:)
      Serio to tak jak byś miała w nosie tamto opowiadanie i czytelnikow:))

      Usuń
  2. Oczywiście, ze nie zapomniałyśmy! Nowe opowiadanie zapewne będzie tak samo cudowne jak te <3 zresztą już pierwszy rozdział mówi sam za siebie ;* i coz... Do wattpada nie jestem przyzwyczajona, to nie to samo co blogger, tu jest tak...no inaczej XD wiec nie obraziłbym sie gdybys tutaj publikowała rownież nowe rozdziały :) weny, weny i jeszcze raz weny, szczegolnie teraz bo nowy rozdział zapowiada się ciekawie *mina pedofila*

    OdpowiedzUsuń