niedziela, 15 grudnia 2013

40!!! Nie tęsknie.Czasem tylko płaczę cichutko wieczorami, bo przypominam sobie jak dobrze było mi w Twoich ramionach.

PRZECZYTAJCIE NOTKE POD ROZDZIAŁEM!

*Oczami Harrego.W studiu.*

Ostatnie poprawki.Biorę głęboki oddech,próbuję uspokoić swoje szalejące serce.Jestem za kulisami.Słychać piski dziewczyn.To już kolejny wywiad w mojej karierze.Wiem na czym to polega.Za chwilę wyjdę,przywitam się z wszystkimi i rozpocznie się 'przesłuchanie' Doskonale zdaję sobie sprawę,że pojawią się pytania odnośnie Hatalie.Ale nie jestem na to przygotowany psychicznie.Najchętniej to w ogóle by tu nie przychodził,odwołałbym wszystkie koncerty i wyłączyłbym telefon.Po prostu miałbym cały świat w dupie,niestety w moim przypadku jest to niemożliwe.
Zajęliśmy swoje miejsca.Naprzeciwko nas,na obrotowych krzesłach siedzieli mężczyzna i kobieta.Nie przywiązałem dużej uwagi na ich wyglądu.Całą swoją uwagę skupiałem na zegarze,który wisiał nad nimi.Odliczałem minuty do końca wywiadu.To było najważniejsze.
Przez cały czas siedziałem cicho.Czasem tylko wymusiłem jakiś uśmiech lub po prostu nawiązałem kontakt wzrokowy z prowadzącymi żeby wiedzieli,że jestem.
- Więc Harry,opowiesz nam co się stało przez ostatni czas w twoim życiu? - usłyszałem.Podniosłem wzrok na kobietę,która mile (?) się uśmiechała do mnie. - Co z Hatalie,co z Caroline? Jak dziecko?
- Zdradziłeś Natalie,zrobiłeś dziecko Caroline..Właśnie co z Caroline? Kim ona jest? W końcu twoi fani mają prawo wiedzieć co się stało. - powiedział mężczyzna.Spojrzałem na chłopaków.Nie wiedziałem co odpowiedzieć.Wielka gula utknęła mi w gardle.
- Ja ummm..- zaciąłem się. Liam ukradkiem spojrzał na mnie i pokiwał głową.Tak jakby chciał przez to powiedzieć,że teraz nadszedł mój czas.Teraz to ja muszę się wydostać z tego gówna,które sam stworzyłem.Nie mam innego wyjścia.Muszę ponieść konsekwencje swojego zachowania.Wziąłem głęboki oddech i zacząłem mówić.- Tak,mam dziecko z Caroline.- wyszeptałem.W całym pomieszczeniu zapanowała cisza.Każdy patrzył na mnie z nie do wierzeniem.- I tak,zdradziłem Nat.- dodałem,a w moich oczach pojawiły się łzy.Zaciskałem zęby,próbując się nie rozpłakać.Ale cholera,to było strasznie trudne.
- Nie kochałeś Nat? Jak to się stało? Hatalie było tylko ustawką?


- .Ta noc..wtedy z Car.Ja..ugh - odpowiedziałem,przecierając oczy.- Byliśmy pijani,nie świadomi tego co robimy.Gdybym tylko wiedział,że tak to się skończy..nigdy bym nie poszedł do tego klubu.Nigdy.- szepnąłem,spuszczając wzrok.
- Pojawiły się bardzo niemiłe komentarze w internecie na twój temat.Ludzie piszą,że nie szanowałeś Natalie.Że nie zasługiwałeś na nią,że jesteś dupkiem i męską dziwką.Jak to skomentujesz? - zapytał ponownie.
Nic nie odpowiedziałem.Nie miałem siły.Po prostu zacząłem płakać.


Spuściłem wzrok.
- Ludzie mówią,że nie kochałeś Nat.Że była tylko zabawką dla ciebie,czy to prawda?
Momentalnie pokiwałem głową 'na nie' Zacisnąłem powieki,chcąc powstrzymać łzy.

 

- Nie,nie,nie! - krzyknąłem żałośnie.- Kochałem Natalie i nadal ją kocham! Na prawdę żałuje tego,że ją zraniłem.Wiem co piszą o mnie ludzie.- powiedziałem,wycierając łzy.Pociągnąłem nosem.- Mają całkowitą rację z tym,że jestem dupkiem i że nie zasługuję na kogoś takiego jak Nat.Ale błagam,nie nazywajcie mnie męską dziwką.Ja po prostu szukam miłości,chcę być kochany i cholera jasna,nie możecie mi tego zabronić.- po raz kolejny uniosłem się nie potrzebnie.- Mógłbym oddać wszystko co mam dla niej.Wszystko! Zespół,pieniądze,fanów,sławę.Jest całym moim światem.Jeszcze nikogo tak nie kochałem,jak ją.Ale co mam teraz zrobić? Ona..- wziąłem głęboki oddech,próbując się uspokoić.- Nienawidzi mnie za to co jej zrobiłem.I bez niej teraz moje życie jest bezsensu,rozumiecie?! - krzyknąłem w stronę fanów.Dziewczyna w pierwszym rzędzie płakała.Tusz spływał po jej policzkach.Na koszulce widniał napis 'Hatalie forever' a pod spodem nasze wspólne zdjęcie.Rozpłakałem się na dobre.Już nawet nie ukrywałem łez.



Wstałem z krzesła.Rozejrzałem się dokładnie po pomieszczeniu.Prowadząca ocierała łzy,a chłopcy patrzyli na mnie lekko zdziwieni ale zarazem dumni.Opuściłem pomieszczenie,płacząc.


Zaraz po mnie wybiegli chłopcy.Wbiegłem do garderoby,zatrzaskując za sobą drzwi.Zjechałem po ścianie,skuliłem się w kłębek po czym zacząłem głośno płakać.Chwilę później do pomieszczenia weszli chłopcy,którzy momentalnie znaleźli sie koło mnie i mocno mnie przytulili.Nawet Niall,który mnie nienawidził,w tym momencie był ze mną i mnie pocieszał.


- Tak bardzo Cię przepraszam Niall.- powiedziałem,łkając.- Tak bardzo tego nie chciałem.- dodałem,ponownie wybuchając głośniejszym płaczem.
- Ciii,już dobrze.Jesteśmy tu z tobą,słyszysz? - odpowiedział mi,mocniej uszczelniając nasz uścisk.- Wybaczam Ci Harry,tylko proszę nie płacz.- poczułem jak jego ręka jeździ wzdłuż moich pleców.- Dasz radę,wierzę w Ciebie.

*Oczami Natalie*

Już 2 pokaz miałam za sobą.Kiedy w końcu dotarłam wieczorem do swojego hotelu,wzięłam długą kąpiel.Następnie zjadłam kolację i poszłam pooglądać telewizję.Przeskakiwałam z kanału na kanał,aż w końcu natrafiłam na wiadomości.
"Cały świat przeżywa rozstanie Natalie Watson i Harrego Stylesa! Młody gwiazdor w dzisiejszym wywiadzie na żywo rozpłakał się,wyznając uczucia do znanej modelki: "Kochałem Natalie i nadal ją kocham! Na prawdę żałuje tego,że ją zraniłem." - tu pokazano kawałek wypowiedzi - Harry Styles opowiedział co się stało z Hatalie. Potwierdził,że ma dziecko z Caroline! Jak to przyjmie Natalie? Czy już o tym wie? Na razie nic nie wiemy! Modelka obecnie znajduje się w Mediolanie.Od ostatniego pokazu mody,w którym uczestniczyła nikt jej nie widział.Gdzie teraz jest Natalie? Pragniemy przypomnieć,że Natalie i Harry zostali okrzyknięci najlepszą parą ostatnich kilku miesięcy.Szkoda,że to koniec Hatalie.Mamy nadzieję,że jednak Nat wybaczy Harremu i ponownie będą razem.Życzymy powodzenia!"
Wpatrywałam się w ekran telewizora zaskoczona.Wywiad? Cholera! Kompletnie zapomniałam! Szybko włączyłam komputer i zalogowałam się na twittera.W trendach były hasła takie jak: "#NataliepleaseforgiveHarry" "#Caroline" To nie świadczyło o niczym dobrym.

*

Zatrzasnęłam klapę od komputera.Wzięło go na wyznania miłosne.Teraz! Pociągnęłam nosem,wycierając łzy.Skuliłam się w kłębek,siadając na końcu łóżka.Pieprzony egoista.Nie obchodzi go to jak ja się czuję.To on jak zwykle jest ten najbardziej skrzywdzony.No bo to przecież ja go zdradziłam,to ja mam dziecko z innym facetem i to ja go przez cały czas okłamywałam.
Nagle w całym pokoju rozbrzmiał dźwięk mojego telefonu.Spojrzałam na ekran komórki." Hazza " Wzięłam głęboki oddech i odebrałam.W końcu,co mi szkodzi? Jeżeli chce się tłumaczyć ze swojej głupoty to proszę bardzo.
- Na-at? - jęknął.- Nie spodziewałem się,że odbierzesz..- dodał półszeptem.Usłyszałam jak pociągnął nosem,czyżby płakał?
- Po co do mnie dzwonisz? - spytałam cicho,łagodnie.
- Ja..ugh - wciągnął powietrze - Chciałabym Ci to wszystko wytłumaczyć.
- Okej,masz 10 minut.I ani sekundy dłużej.- odpowiedziałam.
- Na początku bardzo chciałem Ci podziękować za to,że odebrałaś.Nie sądziłem,że no wiesz..po tym co Ci zrobiłem będziesz chciała ze mną rozmawiać.- zakpił,ponownie pociągając nosem.Tak,zdecydowanie płakał.Zresztą ja też.- Przepraszam.Wiem,że to nie wystarczy,ale to jedyne słowo,które jest teraz ważne dla mnie.Możliwe,że nigdy mi nie wybaczysz.Zachowałem się jak świnia,kompletny palant i dupek.Wiem.Schrzaniłem po całości.Krzywdząc Ciebie,skrzywdziłem siebie.Bo widzisz..przez te kilka miesięcy stałaś się najważniejszą osobą w moim życiu.Codziennie budziłem się i myślałem o Tobie.Nie ważne czy byłaś blisko czy nie.I wiedziałem,że jesteś.Jesteś przy mnie,wspierasz mnie i kochasz.I jeszcze nikt nigdy nie kochał mnie tak bardzo jak ty,ani ja nikogo nie kochałem tak ja kochałem i kocham Ciebie.I teraz odeszłaś..nawet nie wiesz jakie to uczucie.- powiedział.W moich oczach zebrały się łzy.Zaciskałam zęby,pozwalając im spłynąć.

 

- To tak jakbyś zabrała połowę mojego serca.Połowę mnie.Jeżeli mam być szczery,to nie chce mi się żyć bez Ciebie.- jego głos zadrżał - Przepraszam,ale wiesz..płaczę teraz.- zakpił.- Wracając.Um..Kocham Cię.I ja na prawdę nie chciałem.Oddam Ci wszystko,tylko proszę wróć.Bo nie byłem gotowy na to,abyś odeszła.I nigdy nie będę.Bo nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie.A jeżeli będę do tego zmuszony,to wolę umrzeć niż wiedzieć,że cierpisz przeze mnie.Tak,nie zasługuję na Ciebie.Ale jeżeli kiedyś dasz mi szansę,to obiecuję,że zrobię wszystko aby to co mieliśmy kiedyś wróciło.To była miłość.Miłość prawdziwa,ona była silna.I jeżeli tylko byśmy chcieli to ona w każdym momencie może wrócić.Kochanie,razem jesteśmy silni.Niepokonani.
- Kocham Cię,Harry.- odpowiedziałam,przymykając swoje oczy.


Only half a blue sky

Kinda there but not quite
I'm walking round with just one shoe
I'm a half a heart without you
I'm half the man, at best
With half an arrow in my chest
'Cause I miss everything we do
I'm a half a heart without you

Half a heart without you
I'm a half a heart without you




40 ROZDZIAŁ! 

rany
rany 
rany !

Nigdy,przenigdy nie spodziewałam się,że zakładając tego bloga i publikując 1 rozdział,dokładnie 8 lutego 2013 ten blog zajdzie tak daleko! Mój pierwszy post skomentowało 9 osób.Pamiętam jak cieszyłam się,że są 3 komentarze :') Teraz,największym sukcesem jest rozdział 37,którego skomentowało aż 75 osób! Zawsze miałam ukrytą liczbę członków/obserwatorów bo wstydziłam się,że nie mam nawet 10 osób,które są zainteresowane tym blogiem..Teraz jest 85 członków tego bloga.Obecnie 3712 osób wyświetliło 1 rozdział 
Były momenty,kiedy myślałam nad skończeniem pisać.Coś złego działo się w moim życiu i nie umiałam sobie z tym poradzić,ale jednak..jak widać poradziłam sobie.Jestem,tworze i nie zamierzam przestać.
Chcę aby ten blog się rozwijał.Nie będzie tak popularny jak Dark,Danger i inne świetnie blogi,ale swoją grupę fanów już posiada,z czego jestem niezmiernie dumna! Bo w końcu to ja jakoś się przyczyniłam do tego,c'nie? To ja stworzyłam Hatalie.
Uszczęśliwiacie mnie każdym komentarzem.Piszecie,że kochacie tego bloga,kochacie bohaterów,kochacie mnie i to jest niesamowite.Nic o mnie nie wiecie,ale i tak mnie kochacie.I ja też was kocham.Bo bez was - bez czytelników,nie byłoby mnie,Hatalie i tego bloga.
Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJE KAŻDEMU KTO DOTRWAŁ ZE MNĄ DO TEGO 40 ROZDZIAŁU.DZIĘKUJE KAŻDEMU,KTO WYTRZYMYWAŁ MOJE DOŁY,NARZEKANIE NA MAŁĄ ILOŚĆ KOMENTARZY I SŁABE ROZDZIAŁY.
Można powiedzieć,że ja w pewnym sensie żyję tym blogiem.Żyję tą historią i często wyobrażam siebie jako Natalie.Szczęściara z niej,c'nie? 
Jeżeli tylko ktoś chciałby abym coś dla niego zrobiła..cokolwiek.Jeżeli chcecie abym zadedykowała wam jakiś rozdział,to podpisujcie się a ja na pewno w miarę możliwości wywiąże się z tego :) 
Jeżeli ktokolwiek ma ochotę coś powiedzieć w komentarzu na temat tego bloga,na temat mojej działalności,pisania..wyobraźni - piszcie śmiało.Jeżeli komuś się coś nie podoba,również piszcie.Postaram się to jakoś zmienić.Ważne jest dla mnie to,abyście byli zadowoleni z tego opowiadania.Jeżeli macie jakieś propozycje co do kontynuacji tego opowiadania to piszcie,chętnie poczytam,a może pojawi się coś nowego i świeżego? Ma pojawić się ktoś nowy,akcja ma się bardziej rozwinąć.? Ma być brutalnie i tajemniczo,czy słodko i powoli? Piszcie! 
WSZYSTKIE PROPOZYCJE ROZWAŻĘ,OBIECUJĘ :)


2 sprawa.
Otóż powyżej wspomniałam o tym,że chciałabym aby ten blog bardziej się rozwinął.Chodzi mi o to aby coś nowego zaczęło się na nim dziać.Możemy wprowadzić jakieś konkursy,muzykę,coś dla fanów tego bloga.No nie wiem,cokolwiek! Jeżeli macie jakieś pomysłu to również proszę pisać! :) 

A tak by the way to byłam wczoraj na TIU w Krakowie w Multikinie.Oczywiście ryczałam,śmiałam się i wszystkie emocje naraz.Poznałam kilka dziewczyn,zrobiłam zdjęcia..czyli ogólnie robiłam to czego nie zrobiłam pierwszy raz bo byłam zbyt nieśmiała.Hahaha.

Tylko aby wytrwać te 4 dni i święta! ŚWIĘTA,ŚWIĘTA ŚWIĘTA! JAK PODOBA WAM SIĘ NOWY ROZDZIAŁ BLOGA I WYGLĄD? 
JAKIE EMOCJE WZBUDZIŁAM? :) 

ODPOWIADAJCIE NA TE PYTANIA,BO SERIO MI ZALEŻY.

- Przepraszam za wszystkie błędy :) 

KOCHAM WAS,BUZIAKI.DO NASTĘPNEJ! x

66 komentarzy:

  1. aaaaaaaaaa.................. ten rozdział jest cudowny <33 Hatalie forever <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy rozdział jest cudowny i wygląd też;) prawie się poplakalam <3 kocham cię i twój blog ;3 jestem od początku kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział! Nie mogę doczekać się następnego ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ndjedhiuewguegfug<33 kocham, daawaj nexta♥ JEJEJEJE♥ wrócili do sb♥ wiedziałam!♥ HATALIE FOREVER:D i uwierz, nie tylko ty wcielasz się w NatalieXD♥ KC i to opowiadanie♥ :** czeeekam:) -Julia:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudooooo ! Hatalie forever <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Płakałam aż 3 razy. Kocham cie, kocham tego bloga, kocham Hatalie i wg. Jesteś naprawde cudowna! Myśle, że byłoby fajnie, gdyby we wszystko zaczeła sie wplątywać Caroline i niszczyć im życie (ha ja imoje szatańskie plany) i może jakiś wypadek?

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział jest rewelacyjny i wygląd też *___*
    Jakie emocje wzbudził we mnie ten rozdział?Cóż popłakałam się ;-;
    Co dodać do bloga? Może muzykę? Chyba każdy uwielbia czytać coś co mu się podoba przy muzyce ^.^
    Pozdrawiam ; 33

    OdpowiedzUsuń
  8. No dobra...z reguły mnie znasz...wiesz, że cieszę się, gdy są kłótnie, gdy ktoś zrywa, zdradza itp. Cała ja :P
    No teraz jak pewnie z poprzednich komentarzy wywnioskowałaś byłam za wszystkimi, byle nie za Stylesem. Może byc Malik, Payne, Horan, a nawet Lou ( hu hu hu to by było ciekawe ) no ale ten...powracając do tematu... Jak to w moim zwyczaju lubię być naprzeciw, dlatego nie chciałam powrotu Hatalie...
    Ale...
    Ugh...
    Ten rozdział...
    Kurde...no nie wiem co napisać...
    Wlozyłaś w niego tyle emocji, widać, że napisałaś go z prawdziwą pasją.... On *______*
    ja...no aż nie wierze, że to mówie, ale...
    Okej....
    Mówie to....
    Echem...
    Uwaga....
    CHCĘ POWROTU HATALIE!!! O.O ( nie wierze )
    omg... I ten rozdział...nigdy nie sądziłam że tak się zakończy *-*
    jestem ciekawa co w 41, czyżby się spotkają?? ;ooo
    Do następnego...ahhh no i piękna notka, mam to samo bo tez piszę opowiadanie, ale w porównaniu do twojego to nawet...no...nie ma porównania XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i wygląd XD
      Booooski *_____* cudne zdjęcie wybralas!!!:*

      Usuń
  9. Nawet nie wiesz jak ja się cieszę! Cieszę to chyba za mało powiedziane. Kiedy zobaczyłam, że dodałaś nowy rozdział to po prostu prawie z krzesła spadłam. Byłam niesamowicie ciekawa co będzie dalej. W żadnym wypadku nie zawiodłam się. Zawsze pierwsze co robię po przyjściu ze szkoły to siadam, włączam komputer i zaglądam na Twój blog z nadzieją, że pojawi się kolejna część. Zawsze piszczę z radości widząc kolejny rozdział. Masz niesamowity talent! Pamiętam jak kiedyś wieczorem całkiem przez przypadek trafiłam na Ciebie i potem przez calutką noc czytałam, płakałam i przeżywałam wszystko z naszymi bohaterami. Jestem dość jak to powiedzieć "uczuciową" osobą ;D Wracając do tego dzieła bo trochę się zapędziłam. Nawet nie wiem jak mam to opisać. Cudowne, niesamowite, rewelacyjne, świetne, boskie, przepiękne, wzruszające to dla mnie za mało. Ja też teraz co chwile pociągam nosem. Mam cały ekran komórki mokry ;D Ah...i to wyznanie Hazzy...znowu zabrakło mi odpowiedniego słowa. Ja jestem taka wzruszona że...Szkoda tylko, że to wszystko było przez telefon. Liczyłam na jakieś spotkanie...Nie wiem co ja bym zrobiła mając takiego chłopaka...Mam nadzieje, że następna część pojawi się szybko. Ciekawość mnie zżera od środka. Byłabym Ci niezmiernie wdzięczna gdyby kiedyś pojawił się rozdział z dedykacją dla mnie. Normalnie cała w skowronkach! A co do konkursu to naprawdę nie mam pojęcia. Na razie jeszcze emocje nie opadły. Jak wpadnę na jakiś pomysł to na pewno dam znać. Jeszcze raz wspomnę, że piszesz niesamowite rzeczy! Chciałabym alby tych opowiadań było jak najwięcej. Hatalie forever!!! Kocham, kocham Cię mocno i bardzo dziękuję za tak wspaniałe rozdziały. Dziękuję za to, że poświęcasz nam swój czas. Żem się trochę rozpisała ale po prostu jesteś wspaniała! Jeszcze raz wspomnę, że Cię kocham! Skarbie DUUUUUUUŻO weny Ci życzę i żebyś zawsze czerpała radość z tego co robisz. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdział jak zwylel przepiękny , moze i to głupie ,ale nie dla mnie ale ja jakby żyje tym blogiem ,kocham xie mimo ze cię nie znam ale naprawdę masz wielki talent ,wszystko jest idealnie chciałbym aby Harry naprawdę z kimś takim był :) całusy jeżeli masz ty proszę follow me @supreemacy . Kocham tego bloga ,bohaterów i ciebie <3<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazwyczaj nie komentuje rozdzałów, ale jestem bardzo szcześliwa ,że trafiłam na ten blog bo jest idealny *.* kocham go i kocham cię bo niesamowicie piszesz i sama zaczynałam pisać bloga ale mój nigdy nie dorównał by twojemu. To naprawde wspaniałe ze stworzyła się tu taka małą społeczność. Rozdział jest genialny wgl pisałam juz ze nie wiem co ten blog ma w sobie jest idealnym odzwierciedleniem tego czego szukalam :) Naprawde głupio mi że sie tak rozpisuje ale to naprawde wspaniałe ze piszesz takie rzeczy i tak dbasz o czytelników. Naprawde ten blog jest zajebisty- miałam wene na wywnetrznianie sie ;) Dziekuje bardzo że go piszesz bo każdego dnia wchodze na tego bloga i podobnie jak ty ja żyje ta historią!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny blog <3 NIe wiem co by było gdybym na niego nie trafila :'( Pamietam jak nie mogłam się od niego oderwac!!! *.* Moze z jednej strony bedzie niszczyla życie Caroline a z drugiej Natalie bedzie miała jakiegoś adoratora?? ^^ Moze Hatalie sie jeszcze ie zejdzie bo ona bedzie chciała rozwijać swoja kariere i wszstko przemyslec i beda ze soba pisac utrzymywac taka realacje i sie potem zejda???? Takie moje gdybania bo mam tyle wersji jak to sie moze skoncyc ten blog jest intrygujacy ^^ Love Love Love XXxx

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyno!
    Boże... od czego zacząć?
    Więc tak. Po raz pierwszy, z ręką na sercu mogę powiedzieć, że ryczałam! Płakałam podczas wywiadu z Harrym. Wiem, że to się nigdy nie wydarzy, ale żyję tą historią!
    Hatalie była twoim najlepszym pomysłem. Najlepszym!
    Cóż jeszcze?
    Nie poddawaj się! Pisz tak dalej, a zobaczysz, że Twój blog będzie #1! Jak już wydasz książkę, to powiedz jaka to! Kupię :)
    Kocham Cię najmocniej na świecie!
    Love You!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest szansa ze natalie wybaczy harre'mu ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Awwwwwwwwwwww *___________* CUUUUUDO !!! Nie mogłam doczekac sie tego rozdziału. To wyznanie Hazzy i wogóle :3 Po prostu amaZAYN <3 A co do pomysłow, to może jakiś wypadek ? Najlepiej Harrego, byłoby ciekawie:3 Kocham, przesylam buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooooo wypadek Harrego, dodałby trochę drmaturgi :D

      Usuń
  16. Cudo cudo cudo masz talent mała ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. rozdział boski ( jak każdy ) gnecgtfhdrgrgdvfgudvrtughbhyt *_*
    przepraszam że dawno nie komentowałam, ale miałam dużo nauki ( i nadal mam :/ )
    wcześniej komentowałam z anonima, ale teraz mam konto ^^

    brak mi słów.. podczas wywiadu płakałam, a te gify potęgowały moje łzy..
    gdy chłopcy płaczą to ja razem z nimi :')

    ja chce powrotu Hatalie <3
    ja bym chciała żeby było słodko i powoli ;)
    nowy wygląd bloga jest piękny <3

    buziaki :*
    нαяяу'ѕ ωιfє
    ps Zadedykowałabyś mi proooooszę jeden rozdział? :** <3
    love you!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej! poplakalam się! dziewczyno! pisz dalej tego bloga! Równiez żyje tą historią, często sprawdzam bloga! dziękuję że jestes! :-* Również pisze bloga ale nigdy nie będzie tak wspaniały jak twój! uwielbiam cię i pozdrawiam ! :-* kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. Następny pliss, tak się w to wciągnęłam że nie mogę przestać czytać :)
    Ps:Zapraszam na mojego bloga
    http://i-have-one-dream.blogspot.com/
    http://stylesowa33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. skończyć w takim momęcie .. nie no brak mi słów i czekam na nexta obserwuję ..nie pamiętam czy komętuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś cudowną osobą i piszesz przecudowne opowiadanie.Nawed jak byś go skonczyła odpukać w niemalowane to bende go czytała kockwm
    Kovham
    Kocham to opowiqdanie wygłąd super a to zjencie powalwjące
    p


    Ps.wiem że przynudzam ale mirzesz cudowne opowiadanie kiedy nn
    Całuski pozro

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!!!!!!!!! Piękny płakałam razem z nimi <33 Co do wyglądu podoba mi się pomysł z muzyką, teraz dużo blogów tak ma i lepiej się czyta ale musisz dobrać odpowiednie piosenki a np. do smutniejszych rozdziałów dawać linki smutnych piosenek wtedy te rozdział będą miały taką no wiesz atmosferę. To tyle ode mnie. Pozdrawiam twoja fanka <33 A DO RESZTY FANEK TEGO BLOGA ROBI JAK NAZYWAM TEN FANDOM ?

    PS. Fajne zdj. u góry bloga ;**

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham tego bloga. Szczerze nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Tylko trochę zazdroszczę Ci liczby czytelników, ale to nic :) xx @hellomylarreh

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się to nowe zdjęcie ;)
    Nie mam zastrzeżeń co do historii, ale zdjęcia i gify w rozdziałach są super! Tylko mogłyby pojawiać się częściej i regularniej...
    Jestem przeciwko konkursom, ewentualnie quizy, ale zasadniczo wolałabym żeby ciągle opowiadanie było na pierwszym miejscu.
    Nie czytam tego opowiadania od począku, w sumie weszłam na bloga po raz pierwszy w dwudziestym którymś rozdziale, ale przeczytałam od początku do końca i wciąż czekam na kolejne rozdziały! Mam nadzieję doczekać do przynajmniej 100 rozdziału xd
    Do zobaczenia w następnym rozdziale!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam zastrzeżeń do bloga piszesz genialnie mam nadzieję że bedziesz ciągła dalej to powiadanie czytam od samego początku dzięki tobie sama założyłam bloga--- http://blog1djednokierunkowe-diana.blogspot.com/?m=1
    Na razie nic na nim nie zmieniaj trzymaj się głównie opowiadań czekam z nie cierpliwością na następny rodział

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny <3 płakałam razem z Harrym =( Jest naprawde genialny !! Tylko prosze, niech oni się w ońcu pogodza !! bo nie mg patrzec na te zdjęcia płaczącego Hazzy o zaraz płacze =( Tak samo jak widze reszte chłopaków gdy płaczą ... płacze z nimi =( ale tu nie o tym .. nie przestawaj pisać !! Nawet jak to opowiadanie dobiegnie końca, co się kiedyś musi stać , chyba że chcesz tak jak Moda na sukces =D ale wracając: Pisz następne opowiadanie i nie przestawaj nigdy bo masz talent do tego !! <3
    Czekam na następny rozdział i już nie mogę się doczekać i wiem że na pewno będzie świetny !! <3
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham cię . <3 i twojego bloga oczywiście ;* chciałabym aby natalie była teraz z Niallem/ Asia

    OdpowiedzUsuń
  28. boskie boskie i jeszcze raz boskie jestes niesamowita szczerze od dawna czytam twoje opowiadania i nie wiem czemu nigdy ich nie komentowalm i z gory za to przepraszam prosze napisz szybko kolejny rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej jestem twy wierny fan KC i ten blog Hatalie:*aaa jakbys chciala daj dedyka mi**.nie muszisz jak chcesz Agaxxx

    OdpowiedzUsuń
  30. Omg zajebisty *. * ale niech sie okaze z Harry jednak nie jest ojcem dziecka :D

    OdpowiedzUsuń
  31. MATKO KOCHANA !!!!!!
    Popłakałam się ten rozdział jest zdecydowanie najbardziej wzruszający...Kocham cię!
    Jakby okazało się ,że Harry tak naprawdę nie jest ojcem tego dziecka to gdybym mogła to bym ją moimi własnymi rękami udusiła za to że okłamała ich. Jeszcze raz kocham cię i nie zamykaj tego bloga bo moje życie straci sens.Wygląd świetny i wprawia w świąteczny nastrój mimo tego ,że za oknem jest błoto xx !! Weny życzę Kocham Cię !! XX

    OdpowiedzUsuń
  32. przepraszam za spam ale chcecie to wchodźcie do mnie zaczynam dopiero http://dream-of-love-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej jestem wierną fanką.Kocham Cię i Bloga
    LOVE
    Weronika ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Jest Boski!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudo cudo cudo *.* uwielbiam tego bloga, a rozdzial jest niesamowity :) Oczywiscie cierpliwie czekam na kolejny. Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. KOCHAM CIĘ!!!! PISZ NAJLEPIEJ NIE SKOŃCZONOSĆ!!!! Tak a pro to też chce załżyć i daj jakieś rady xxD żeby był chociaż w połowie tak dobry jak twój

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś niesamowita.Kocham cię.Jestem twoją wielką fanką. I nie ważne jaki jest rozdział krótki czy długi ale zawsze jest zajmujący i ekscytujący.Gratuluję ci popularności i tak dobrego bloga i zdolności pisania.Cieszę się,że odnosisz tak duże sukcesy:) Na pewno będę czytała każdy kolejny rozdział,a twój blog na zawsze trafił do moich zakładek :) Każdy rozdział jest wyśmienity.Mam jednak do ciebie małą prośbę.Czy mogłabyś odwiedzić mój blog?
    http://haroholiczka.blogspot.com/2013/11/rozdzia-1.html
    Jeszcze raz gratuluję ci.Cieszę się ,że odnalazłam ten blog i że w ogóle powstał.Dziękuję,że dodajesz rozdziały.Czekam z niecierpliwością na next.Na pewno będę czytała.Powodzenia . <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Emm. no więc nie wiem od czego zaząć xd. Kocham twojego bloga i ciebie chociaż cię nie znam, jestem twoją wilką fanką i kibicuję twojemu blogowi, żebyś nie zawiesiła go tak jak inne osoby, życzę ci weny, bo sama wiem jak to jest jak jej nie ma i wiesz, że trzeba coś napisać, ale nie potrafisz. Wytrzymuję twoje narzekanie, że rozdzaił jest beznadziejny i wgl, ale ja tak nie uważam. W niektórych rozdzaiłąch cieszę się jak "głupi do sera", a w innych płaczę. Czuję się jak Natalie i wszystko sobie wyobrażam. Mam nadzieję, że napiszesz jeszcze 167292633 rozdziałów i napewno wytrwam z tobą do końca. Cieszę się, że są takie osoby jak ty, takie, które tak świetnie piszą (sama bym tak chciała) i prosiła bym rozdział z dedykacją <3 + Mam małą prośbę. Mogłą byś przeczytać i skomentować moje opowiadanie? Byłabym bardzo szczęsliwa, że taka cudowna osoba jak ty przeczytała moje wypociny i skomentowała :) Jeszcze raz dziękuję, że jesteś i życzę duuuużo weny :*** ~Victoria Black

    Link do bloga:http://pain-makes-me-pleasure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam do cb pytanie : Ci cenisz w życiu najbardziej? P.S. SUPER PISZESZ I MA BYĆ BRUTALNIE I tajemniczo! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Chciałam ci powiedzieć że jesteś wspaniałą osobą, która ma wielki talent do pisania <3 Po prostu kocham Cię i to opowiadanie <3 Jest jednym z najlepszych które czytam, a czytam ich sporo :* Co do rozdziału to jest super *.* Ciesze się, że Natalie wybaczyła Harremu, ciekawe jak to dalej będzie :) Sorki, że pisze z Anonimowego, ale nie mam tu konta, a bardzo chciałam to skomentować, żeby dać ci wiecej motywacji do pisania, bo piszesz świetnie! Mam nadzieje, że wybaczysz ;) Ale się rozpisałam xd Czekam na kolejny <3 - Sara xx

    OdpowiedzUsuń
  42. O matko... Dziewczyno ! Ty masz ogromny talent ? <3 musisz napisać ksiąrzkę ! ;> Ciągle myśle o twoim opowiadaniu... Jestem w szkole, na mieście czy nawet jak jestem z przyjaciółmi.. CIĄGLE o nim myśle ! ;* Jestem za tym żeby Natalie była z Harrym albo z Niallem <3 Nie znam Cię osobiście, co mnie smuci ... Ale jesteś wspaniałą, mądrą i uczuciową dziewczyną. *__*
    Blog jest ... no napiszę co myślę.. JEST ZAJEBISTY !!
    Jak go czytam to modle się żeby nie było końca ! : )
    No siostra, kocham cię i życzę powodzenia.! <3
    Pozderki Natala ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i to jeszcze raz ja xD Przepraszam że z animowego... Wybacz ! Kooocham, powodzenia <3 Natala ;*

      Usuń
  43. kocham tego bloga, czytam go od początku ale dopiero teraz zaczęłam go obserwować dzięki czemu masz już 88 obserwatorów. A jeśli kiedyś (tfu, tfu) postanowisz go udostępnić tylko dla osób zaproszonych, to błagam abyś nie zapomniała o mnie bo tego nie przeżyje :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudnyyy! Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham tego bloga i wgl Cb ! ;* to opowiadanie jest niesamowite, piszesz w taki cudowny sposób że nie da się od niego oderwać ! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. I tak oto.... nominuję Cię do Liebster Award !!!! Taaaaadaaaaa :D Serdecznie zapraszam do mnie po pytania :)
    http://druga-szansa-opowiadanie-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Kocham tego bloga. Czytając inne blogi nigdy nie płakałam, tak jak przy tym. Cieszę się, że dodałaś muzykę, zawsze lepiej się czyta. Nie byłam od samego początku, ale zawsze z niecierpliwością czekałam na następne rozdziały, chciałabym mieć taki talent do pisania jak ty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. o mój Boże, jaki cudowny rozdział! : o fuck! <3 pisz, pisz, pisz, bo czekaaaam na następny.

    u mnie nowy: http://we-have-got-a-bit-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. ile planujesz napisać rozdziałów?

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej. Wiem że to, o co proszę to dużo. Zaczynam pisać bloga, to mój pierwszy blog i nie wiem jak mogę się wypromować aby ktokolwiek tam zajrzał. Wiem że ty piszesz bloga i mam taką prośbę. Mogłabyś wspomnieć coś o mnie? Byłabym ci bardzo wdzięczna. http://try-to-understand-life.blogspot.com/‎

    OdpowiedzUsuń
  51. CUDOWNE.CUDOWNE.CUDOWNE.CUDOWNE. Kocham tego bloga. Ta historia jest po prostu niesamowita <3 Zajrzysz może do mnie jak znajdziesz? Dopiero zaczynam i zależy mi na opini kogoś doświadczonego :)
    http://stories-directioner.blogspot.com/?m=0
    Pozdrawiam, życzę weny Julie xx

    OdpowiedzUsuń
  52. Blagam skroc me cierpienie dodaj rozdział KC:** Agatalexxx

    OdpowiedzUsuń
  53. next szybko! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowny, dopracowany pod każdym względem. Wygląd bloga taaki piękny. Czekam nn. Byłoby miło, gdybyś dała mi dedykację :) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  55. i w ten oto sposób mój makijaż, który zrobiłam pierwszy raz od kilku miesięcy poszedł się jebać

    OdpowiedzUsuń
  56. Czytałam i plakałam. Łzy nie pozwalalhy na czytanie poprostu ^^ kocham ten blog <3

    OdpowiedzUsuń